Gå til innhold

til syden???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei...

Vi er igang med neste forsøk snart(Endelig).

Men så har vi veeeldig lyst til å dra til syden i sommer,men jeg er veldig usikker om det er så smart hvis vi skulle lykkes. Men skal jeg bestille itillfelle vi ikke lykkes?

Hva hadde dere gjort og hva har dere gjort hvis dere var /er i samme situasjon???

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

 

Vi skal også ha et frysforsøk i nærmeste fremtid. Vi har bestilt sydenferie til i sommer. Jeg tenker som så, at dersom det ikke går bra reiser vi til syden og koser oss. Dersom det går bra, går jeg til legen og får sykemelding og får pengene igjen fra forsikringselskapet.

 

Tror ikke at det er noe problem å reise til syden selv om en er gravid, men jeg har hatt to aborter i uke 11, så dersom jeg blir gravid denne gangen skal jeg ta livet helt med ro...............

 

Bestill sydentur du:-) Alltid kjekt å ha noe å glede seg til.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt sydentur!

Da vil jeg være 8uker på vei, om det bare går bra med forsøket.

 

Greit trøst om det ikke går bra!

Går det bra, så drar vi likevell. Så langt jeg da ikke er veldig dårlig, eller det er fare av noe slag rundt graviditeten.

 

Har også fått løfte fra gyn om å få komme inn til ul tidlig (uke 8) når jeg blir gravid. Tenkte jeg skulle heller fått tatt den i uke 7.

 

Gleder meg til å reise! Helst med spire.

 

Kan jo være litt lurt å tenke over hvor dere bestiller; slik at dere bestiller til en plass hvor en kan være som gravid. Mht mat og sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...