Gå til innhold

Kab, står til med deg??????


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med den damen...? Var det OK med bypåske i år, eller?

 

Jeg har vært på hytta med svigers, noe som var en selsom opplevelse, he he. De er veldig stille og alvorlige av seg, svært religiøse og nøkterne - og syntes t.o.m. at påskeegget vi hadde med oss var unødvendig stort. De liker ikke at "kristne høytider brukes til å fråtse og bruke masse penger" o.s.v. Jaja, benyttet anledningen til å sove masse - skyldte på graviditeten og kom meg unna mange timer på den måten. Godt å være hjemme igjen, tror ikke vi gjentar den opplevelsen neste år :-)

Ellers har jeg hørt hjertelyd på søndag, og det var fantastisk. Lette i over 20 minutter, og ble mer og mer stresset. Fant den like før batteriet ble flatt, rakk å høre i noen sekunder før den kobla helt ut. FOR en lettelse, mannen min var helt hvit i ansiktet til slutt. Skal likevel beholde UL på mandag (kl. 08.10), for sikkerhets skyld. Husk hvis dere også prøver, at det kan være svært vanskelig å finne. Ikke sikkert JM gidder å bruke 20 minutter, he he.

 

Hvordan er det med symptomene ellers? Jeg har kun trøtthet og ømme pupper igjen, er ikke kvalm lenger. Puppene har sluttet å vokse også, men er som sagt ømme fortsatt. Tror dette er tiden for at symptomene forsvinner....Var det i begynnelsen av mai du skulle på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skrevet til deg inne på den tråden vi hadde her jeg... Orker ikke skrive alt igjen. Den ligger litt lenger ned på siden her.

Har vært hos legen i dag-kontroll. Blodtrykket hadde sunket enda mer. Nå ligger det på 78/51 og blodprosent på 14,1, urinprøven var ok, og jeg hadde gått opp 100g på 8 dager. Dikuterte og kranglet om termindato. Hun insisterte på at om jeg var 11 fullgåtte uker i dag så ville jeg ha termin 1 november!! Det stemmer jo ikke det?!!! Kan ikke du prøve å regne for meg? Jeg får det til å bli 9/11 jeg, om jeg er 11 fullgåtte idag, hva med deg? Regner jeg og de andre legene så feil?

 

Høres ut som en slitsom påske ja.. hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...