Gå til innhold

H*n bryter seg ut!


Kæmma og trultene

Anbefalte innlegg

Av og til lurer jeg litt på om det er liike før gullet mitt revner hele magen min og kommer ut! ;) Er så travelt der inne til tider (som akkurat nå) at magen buler ut og det hopper og spretter og ribbein og blære fyker til alle kanter! Hehe.... Sambo synes så klart det er fryktelig artig, særlig siden det ofte tar helt av når vi legger oss og han får et kraftspark i nesa når han prater med lillen, eller rett i ryggen når jeg ligger inntil han. Heldige han som ikke våkner av morsmishandling innenfra flere ganger om natta! Hehe..... Blir nok en aktiv liten tertitt på oss, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe høres ut som om dere har det artig i ventetiden.

Jeg drømte for et par netter siden at min baby stakk fingre og tær ut av magen min som om hun prøvde å rømme. Jeg måtte putte henne inn igjen....hehe og så gikk jeg visst å holdt på magen min for å hindre henne å flykte etter det....hehe

 

rare drømme i disse tider:-)

 

Min er også ganske aktiv til tiders, buler ut både her og der...gleder meg...har bare litt over 9 uker til termin nå:-)

 

du er vel nesten høygravid ?, heldig grisen :-)

 

 

lykke til videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mye rare drømmer! Jeg drømte at jeg var på sykehuset og skulle føde, og at jeg merket babyen gled nedover i magen mens den sparket,og jeg kunne kjenne hodet gjennom magen. I tillegg til at jeg kjefta på sykepleierne fordi jeg ble lagt inn på hospits istedet for fødeavdelinga og der hadde de jo ikke badekar jeg kunne føde i, bare felles dusj! (eeehh....)

 

Om to dager er jeg høygravid, hurrahurra!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, huff - hadde planer om at dette skulle bli et litt roligere barn enn den villjenta vi har fra før...

(:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...