Gå til innhold

Heisann Dakota


♂ 06+sept.pie = Ferdig!

Anbefalte innlegg

Hei på deg vennen.

 

Takk for hyggelig msn samtale sist. Begynner vel å bli en del dager siden det og, så da tenkte jeg at jeg måtte skrive en oppdatering til deg her. Du ser, sambo har begynt å beslaglegge pcen på kveldstid under unnskyldninga om at jeg kan bruke den hele dagen. Jeg bare krysser fingerene for at nyhetens interesse skal gå over snart ;)

 

Hvordan går det med din syke sambo? Han er vel frisk nå og du er tilbake med dagbarn og full pakke?

 

Så hva har skjedd her? Jeg var flink og skrev brev til sambo om alle disse bagatellene som bare har tårnet seg opp, og det ble jo 14 sider til sammen. Hallo!!!!!!!! Men det var en del som måtte sies og forklares slik at ikke alt ble feil. Sambo kom hjem og leste hele greia, og jeg hylgrein i en time tenker jeg. Han sa ikke så mye kanskje, men sa om og om igjen at det var mye i det som sto der og at dette helt klart er ting vi må ordne opp i. Skrev til og med ønskeliste over hva jeg ønsket skulle skje, og den har han allerede begynt å rydde opp i ;)

 

Dagen etter var han helt utslått og sliten. Helt sikkert slitsomt for ham sånn mentalt å få den børa i fanget i tillegg til alt det andre rundt faren og greier. Følte meg bare så krevende og barnslig, men samtidig kjente jeg at det var veldig godt. Vi gikk liksom hele dagen uten kanskje å ha så mye å snakke sammen om, jeg rett og slett fordi at jeg følte at nå hadde jeg sagt absolutt alt jeg hadde å si.

 

Resten av påska har vært helt herlig. Vi har kost oss masse, gått turer, masse klemmer og god ord, kjempe stor interesse for babyen og det som skal skje. Så nå er jeg kjempe fornøyd, særlig dersom det faktisk blir litt action i forhold til ting som må gjøres. Han skal snakke med mora til guttungen i morgen om det opplegget. Så jeg er optimistisk.

 

Feiret bursdag i går, men hadde familien på kaffe søndag. Sambo stilte med morgenkåpe i frotte og diamant øredobber i bursdagsgave. Og ja, jeg sjekket byttelappen, øredobbene var kjøpt lenge før jeg ble hormonell ;) Han er jo snill og da, har ring og smykke fra før for å si det sånn.

 

Ellers så skal jeg til fysioterapeuten i dag. Er veldig spent på hvordan det skal gå. Har vært så fin i ryggen og rompa etter at jeg ble 100% sm og har tatt det med ro i påska. Sambo var ute og luftet meg i går. He he, han kaller det det fordi at jeg fort havner 3 skritt bak ham rett og slett fordi at jeg ikke kan holde det samme tempoet som han gjør. Dvs, gå i normalt raskt tempo. Så da ser han vel ut som om han lufter ei litt motvillig bikkje. Men det var utrolig godt å få gått en laaang tur, selv om det tok litt tid.......

 

Merker at jeg gleder meg veldig over babyen nå da. Og det har jeg liksom ventet på. Har jo syntes hele svangerskapet har vært så tungt frem til nå, men nå klarer jeg ikke å la være å smile når han sparker. Og gleder meg utrolig til ul torsdag, og ikke minst til å få se ham i august. Jøtti ta, det er lenge til enda ;)

 

Nei, da skal jeg avslutte jeg. Håper det går bra med deg og alle dine. Så snakkes vi vel igjen?

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

 

Takk for oppdatering, den har jeg ventet fælt på altså!!! Har sjekket på msn hver kveld, men der har jo ikke du vært og jeg har jo nesten fått vondt i magen av hele greia... Kjempefint at det ordnet seg!!! Får håpe det fortsetter i samme sporet nå da og ikke faller tilbake til gamle takter... (",)

 

Her har det vært en heller kjip påske for å si det sånn... Jeg brukte jo flere dager på å komme til hektene etter at jeg hadde vært sjuk og så begynte han og holdt på i flere dager, så du kan tro vi har kost oss... Men, men - sånn er det bare. Det er igrunn ganske typisk at han blir sjuk når han har fri da, men denne gangen var det jo min "skyld", så jeg får la være å si noe...

 

I dag har jeg vært og jobbet faktisk. Har jo fagprøva neste uke, så jeg har bestemt at jeg skal være på skolen denne uken for å "varme opp" litt. Er så lenge siden jeg var der i praksis, så det er greit å komme litt inn i det igjen. Føles igrunn ikke som jeg har vært borte i det hele tatt og det er jo litt deilig da. Gikk helt greit å være der, men jeg stivna litt i baken da. Og så har jeg jo ikke fått meg noe hvil i dag, så jeg kjenner at det begynner å røyne litt på nå. Blir nok ikke så veldig seine kvelden i dag føler jeg... ;-)

 

Du får si til gubben at han får la deg ha maskina sånn før kl 20, sånn at vi får preika litt da!! Får jo ikke prata noe på dagen så lenge jeg ikke er hjemme, det skjønner han vel!!!

 

Gratulerer med dagen som var i går forresten!!! =D Visste det jeg, men fant deg jo ikke!! Må si det var flott gave du fikk av din kjære!

 

Håper det gikk bra hos fysio'n i dag og hvis ikke vi snakkes før får du ha lykke til på ultralyd. Forventer oppdatering vet du!! ;)

 

Snakkes snart!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...