Gå til innhold

trist påske:(


ringen68

Anbefalte innlegg

Da var dette forsøket over , skulle tatt test langfredag, men kom aldri så langt. Våknet halv fem om morgenen med noen sinnsyke smerter - og der kom mensen med alt den har å by på. Har vært noen rare dager - så mye tanker og følelser jeg ikke helt har kontroll over.

Min kjære vil at vi skal vente til etter ferien med neste forsøk, men jeg vil helst bare kjøre på nå jeg... Noen gode råd der ute? Dette var det første forsøket, for det forrige ble avbrutt - eggene utviklet seg ikke etter uttak..

Vi får se.. Har ikke helt klart å ringe haugesund ennå.......

 

Er så glad for å høre at det gikk bra med deg Kristin67.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var ikke kjekt. Trist påske ja...

Synes du skal prate med mannen din og bli enig sammen. Forklar hvorfor du vil starte med en gang, og prøv å fortelle så godt du kan om hvordan du føler det. Så skal du se at dere blir enig om den beste løsningen. Lykke til videre.

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vi snakket lenge igår, og han var vel igrunnen enig. Han mente bare at jeg skulle slippe å ha dette i ferien, men jeg synes det er lettere å ha fri enn å være på jobb.

Fokuset er liksom ikke helt "på jobb" mens det står på .

Det er så deilig med disse sidene, er inne så ofte jeg har tid. Godt å lese at man ikke er alene, synes ikke de er så flinke på sykehuset til å snakke om det følelsesmessige.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg der, vi var nettopp til samtale i Hgsd. Og de tingene som hadde med følelser og redsel å gjøre, enten feide de det bort eller så svarte ikke de på det engang. Ble litt stressa og lei meg, som om ikke følelser og sånn ting er viktig oppi det hele. Men, vi må vel ta det som det er. Og heller snakke med de nærmeste om det.

Bra at du kan snakke med mannen din, det er kjempe viktig. Håper også du har etpar venninner du også kan snakke med, det har jeg, og det gjør godt :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med Haugesund, legen ville gå igjennom journalen min en gang til, for å se om det var noe "annet" de skulle gjøre. Forstod ikke det helt? De måtte kanskje ha meg opp på en kontroll til, så det var litt usikkert når vi var igang igjen..

Men hun sa at det var for at neste forsøk skulle bli så optimalt som mulig. Siden det var litt få egg + at de bare delte seg i 2.

Så nå skulle jeg bare vente, så skulle de ta kontakt.

 

Venter her jeg da:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...