Gå til innhold

noen med termin rundt 22 okt?


jente30L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har prøvd forskjellige terminkalkulator og fått to ulike datoer, nemlig 20. og 24.oktober. Men de er jo iallefall begge nært til den 22. ja :-) Absolutt spennende! Hvordan er formen og dagene deres? Jeg er student og har vært temmelig nede for telling av kvalme og "tilbedelse av porselensguden" den siste halvannen mnden, men flere gode dager nå i det siste, og jeg håper det skal ta seg ytterligere opph framover. Både fordi jeg er lei, trenger overskudd og energi til William på snart to år som jeg går hjemme med, og gjerne vil få halt i land eksamener nå på tampen av semesteret. FIkk utdelt en hjemmeeksamen nå i dag som skal leveres fredag. Er spent på hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Har termin 26 okt (før ul)... Vi går spennende tider i møte folkens :)

Deilig å være ferdig med de første "nervøse" 12 ukene!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 21 okt. Det er kjempespennende ja, jeg skal til jordmor i morgen å håper på å få høre hjertet til den lille inni magen for første gang.

 

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 19. oktober. Regner med at den blir flyttet noe på etter UL.. Begynner å kjenne meg gravid, det er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23. oktober her. Kjenner dere andre livmoren godt utenpå magen nå? Er litt opptatt av det om dagen... Fortalte det på jobb i dag. Litt skummelt at "alle" vet det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 19. oktober, og vi har nå fortalt det til ganske mange. Begynner å vise etterhvert også. Jeg synes det er vanskelig å kjenne livmoren, men merker at magen har blitt hard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg ha termin 12 oktober og har hørt hjertet til lille-lille for første gang....

Det var litt spesiellt.... Har kjennt litt bobling i magen den siste tiden og jordmor sa det godt kunne være babyen. hihi

Ellers er formen grei. Er plaget med hodepine og dagene er tunge pga det, men jeg tar tabletter når det er som værst.

Jeg kjenner livmora veldig godt nå. Spesiellt når jeg ligger i senga på mårran. Blæra ligger utenpå livmora så man kan la seg lure av det hvis man ikke har gjort unna mårra-tissinga enda. (At det er fyllt blære og ikke babymage.)

Tror det skjer masse med oss framover. Det går så fort! Jeg har jo ikke tatt bilde av magen enda....Må ta tak i sambo å knipse litt før vi køyer i kveld!

Lykke til alle oktober-jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...