norskedama1980 Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg har en tendens til å syns det er deilig å gå, fordi jeg føler jeg "løser opp" i bekkenet. Men dagen etterpå har jeg veldig vondt og er veldig stiv. Lurer bare på om dette er normalt...?
Kæmma og trultene Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Normalt vet jeg ikke, men jeg blir også nesten støl dagen etter at jeg har gått mye. Mer vondt og stivere, liksom. Men jeg også prøver å gå en tur hver dag, det føles godt å røre på seg, tror ikke det er noe bedre å bli sittende heller.... Nå er jeg i 35.uke også, så å sitte stille lenge går ikke uansett hehe
norskedama1980 Skrevet 18. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2006 Takk for svar. Ble bare nysgjerrig for hvorfor det ikke går an å sitte stille lenge i 35. uke... Er førstegangs... Uke 24 nå.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Det er helt normalt å få mer vondt dagen etter man har vært i aktivitet. Det anbefales at man posjonerer ut gjøremål, turer etc, så slipper man lettere fra de ekstra vonde dagene. Har hatt bekkenløsning siden uke 14, og er nå i uke 32. Det har vært vonde, kjedelige måneder, men nå begynner jeg endelig å se en ende på det. Babyen har snudd seg og har hodet ned, og det stabiliserer bekkenet. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå