Gå til innhold

Normalt å få mer vondt av å gå og stå mye dagen før?


norskedama1980

Anbefalte innlegg

Jeg har en tendens til å syns det er deilig å gå, fordi jeg føler jeg "løser opp" i bekkenet. Men dagen etterpå har jeg veldig vondt og er veldig stiv. Lurer bare på om dette er normalt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt vet jeg ikke, men jeg blir også nesten støl dagen etter at jeg har gått mye. Mer vondt og stivere, liksom. Men jeg også prøver å gå en tur hver dag, det føles godt å røre på seg, tror ikke det er noe bedre å bli sittende heller.... Nå er jeg i 35.uke også, så å sitte stille lenge går ikke uansett hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ble bare nysgjerrig for hvorfor det ikke går an å sitte stille lenge i 35. uke... Er førstegangs... Uke 24 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å få mer vondt dagen etter man har vært i aktivitet. Det anbefales at man posjonerer ut gjøremål, turer etc, så slipper man lettere fra de ekstra vonde dagene. Har hatt bekkenløsning siden uke 14, og er nå i uke 32. Det har vært vonde, kjedelige måneder, men nå begynner jeg endelig å se en ende på det. Babyen har snudd seg og har hodet ned, og det stabiliserer bekkenet. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...