Gå til innhold

Intimt spørsmål! Svar dere som vil...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Liker du eller partneren din å bli tisset på under sex? Nå kommer sikkert mange til å svare ææææsj..ville jeg å gjort for 1 år siden,men etter å ha prøvd det begge veier,har jeg og min kjære kommet frem til at vi digger det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir bare for dumt å spørre om dette inne på et vanlig forum..Tror du heller kan spørre inne på sex i svangerskapet for der finner du flere som sikkert liker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt er det, ... ikke bra.

Lukter ikke godt akkurat heller da..

 

Har da ingenting med sex å gjøre det der..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg aldri hadde lest dette. Neste gang du vil ta opp slike ting, vil jeg sette pris på om du bruker en overskrift som gir et lite hint om hva som venter oss når vi åpner tråden. Her inne er jo stort sett alle spørsmål intime, men i en helt annen forstand. Og jeg er ikke trangsynt, jeg har bare ganske lett for å bli kvalm og brekke meg om dagen. Det kunne vært unngått med en litt mer vettug overskrift.Takk skal du f* meg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra at vi alle er forskjellig:)

Herregud folk... skjerp dere... til deg anonym kan godt gi golden shover men ikke få:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri prøvd det, men har jo tenkt tanken;-) har hatt sjansen, men da har jeg ikke turt likevel.. hehe..

 

synes da ikke dette spørsmålet var så farlig, til dere som ble så sinte! jeg har masse kåtskap og fanteri i hodet for tiden og er sikker på at det er pga alle hormoner. hvorfor skulle en ikke kunne snakke om slikt herinne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri prøvd det, og tror ikke jeg vil heller. Men ellers så signerer jeg mumitrollet. Synes dette var et helt uskyldig spørsmål jeg for min del:)

 

Kos deg med seksualiteten din du anonym! Alle kan ikke like det samme vettu:) Så flott for dere at dere begge liker det da, ellers ville det blitt litt ekkelt, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hihi

 

Neei, ikke vet jeg.... er med på det meste med min kjære, men ingen av oss føler for å prøve noe sånt!

Smaken er vel som baken, der som ellers... Tror aldri jeg hadde greid det heller, for jeg må være alene for å tisse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må få lov til å spørre om det de vil her inne mener nå jeg - enten det gjelder sex, penger eller husbygging. det er vel bare å la være å svare om dere syns det er et upassende spørsmål vel?

 

For min del syns jeg tissing ikke ha rnoe med sex å gjøre...jeg mener det kun er en måte å kvitte seg med avfalsstoffer på, og gjør det kun når jeg sitter på do.

 

Men som alt annet i denne verden...hver sin smak! Tiss i vei =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med sengetøuet, evt. gulvet da? Litt av en ryddejobb dere pådrar dere. Og det må man til med etter å ha skrubbet seg i dusjen en halv time.. Næ, vær sin lyst. Har etter jeg ble gravid problemer med å være i rommet når typen tisser i do pga lukten, så brekker meg bare med tanken på hva dere holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må du svare?? det er jo opp til hver og en hva en velger å gjøre, fordommer som de du gir uttrykk for nå hører ihvertfall ikke hjemme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Man får da spørre! Jeg kunne ikke tenkt meg å prøve det overhode, men det er da helt greit om andre vil!

Synes ikke at man kan dømme andre på dette området. Man er nok ikke så utrolig perfekt selv hvis man tenker etter.

Kan legge inn spsm ditt på sex i svangerskapet debatten. Kan hende du møter litt mer hyggelige folk der.

Kos deg med tissinga, du :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partneren min digger det !! Jeg synes det er helt greit, ikke spesielt opphissende egentlig. Vi har gjort det et par ganger,tror egentlig ikke det blir noen tradisjon her nei, he he

 

Men liker dere det begge er jo det supert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle forskjellige. Noen liker det ene og noen andre ting. Kan ikke si jeg fikk lyst til å prøve. Så tenker faktisk æææææsj.... Men kan hende det fungerer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange folk hær med fordommer!?

Jeg har aldrig prøvd det, og tviler på at jeg kommer til og like det. Men så lenge andre liker det og det ikke skader noen så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke skal få lov til det. Det er mange ting folk gjør under sexakten som kansje andre synes er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg må si at jeg fikk latter kule når jeg leste dette:=)

Trodde ikke noen gjorde slikt men men det er jo hver sin smak..

Har hørt at noen tenner på å bæsje på hverandre også så da er vel tissing bedre ..haha koz dere ... man trenger jo ikke å svare innlegger så stygt da....det er unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, det er vel ikke helt min greie.. Synes det er litt ekkelt jeg..

 

Men har dere funnet noe som funker for dere, så vær så god!! ;o))

Dere skader jo ingen, så tiss i vei.. :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...