Gå til innhold

Huff..


mor88venternr3

Anbefalte innlegg

Hadde vanlig time hos legen min forrige uke og prøvde da å høre hjertelyden, men fikk det ikke til. Så jeg fikk lov til å komme innom i dag igjen for å prøve, men klarte det ikke i dag heller.. Er i min 14. uke nå så det kan jo være for tidlig å høre, men på grunn av en tidligere dødfødsel så vil han liksom ikke ta noen sjanser med meg, så han ordnet time til UL for meg seinere i dag hos gynekologen (gruer meg litt, men må jo være optimistisk).

Han snakket noe om at jeg kunne ha en bakoverliggende livmor og at det da kan være vanskelige å finne hjertelyden så tidlig.. Dessuten så bråker det veldig mye i magen min noe som også kunne gjøre det vanskelig å finne lyd, men han hørte noe i dag som kunne høres ut som hjertelyd, men det bråkte alt for mye så han kunne ikke si det sikkert at det var barnet..

Er det flere her som har hatt bakoverliggende livmor og har hatt vanskelig for å finne hjertelyd tidlig?? og hva er bakoverliggende livmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bakoverliggende livmor,men kan ikke huske at det var problemer under sist svangerskap å finne hjertelyd pga det.Trur det er noe 1/3 av jenter har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare ønske deg lykke til på ul,du skal nok se at alt er bra..skal krysse fingrene for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var jeg kommet tilbake igjen og alt var som det skulle med den lille :) fikk se/høre hjerte slå.. Ville ikke lee seg noe særlig men h*n lå åpnet munn tror jeg fordi vi kunne se kjeven gå opp og igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...