Gå til innhold

ååååååååå så liten mage du har da.... Er så lei av å høre det. Er den virkelig så liten???


Loppa-  nr2 i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stor mage har du ikke,men det kan jeg fortelle deg at det har ikke jeg heller..Er du også høy???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, den var akkurat passe syntes jeg. Riktig så fin og man ser jo godt at du er veldig smal fra før, er begrenset hvor stor man kan bli da før det ser "rart" ut.

 

Så lenge magen vokser som den skal i forhold til SF målene hadde jeg ikke brydd meg om slike kommentarer, folk er forskjellige :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bare den nyyyyyyydelige magen jo!!! Kjempefin!

 

Min mage så omtrent ut som din da jeg var like langt på vei som deg.

Nå er jeg i uke 41 (puh) - og magen har vokst MASSE siden den gang.

Sf målene mine ligger litt over normalen, men likevel får jeg høre at ååååå så liten mage du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin samme dag som deg, og jeg ligger også midt på SF normalen og får heletiden høre at jeg har lite mage til at det er så kort igjen. Litt små irriterende ja!

 

Men så lenge den vokser jevnt så er det jo ikkenoe å bekymre seg over.

 

Jeg har vært ofte på UL for oppfølging og vet at småån vokser som han skal.

 

Har du lagt på deg mye ellers? Vet du om det er gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Får høre det HELE tiden selv, og det er kjempeirriterende!

Hvis det er noe trøst så har jeg enda mindre mage enn deg og har bare 10 dager til termin..... :-( Mine SF-mål er til og med litt over normalen så ikke skjønner jeg hvordan det har seg til!

 

Men hvertfall, Jeg synes du så veldig fin ut jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes den var helt normal jeg. Hadde også liten mage, men siste mnd vokste den mye. Fysiotrapauten spurte om alt var normalt med mini siden magen var så liten, men ut kom en plugg på 4kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så gale å høre hvor liten mage man har da????

Jeg syns det er værre å høre at nå ser det ut som at man sprekker, at man triller snart inn til føden osv :P

 

Jeg var shcvæææær sist gang, denne gangen er jeg litt mindre (mindre i utgangspunktet og før jeg ble gravid denne gangen da),

men jeg ligger LANGT over på SF målene :/

 

Uansett mage så syns jeg det er fint jeg da..... Har ikke så mye på mage str å si hvor stor bebisen er, noen har lengre rygg enn andre så bebisen har større plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hadde fin mage, jeg ;) Ikke bry deg om hva folk sier ;) Det viktigste er at den vokser!

 

Min er heller ikke veldig stor. Har lagt ut magebilder jeg og. Ligger en link i et innlegg rett under her, om du vil se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du hadde fin mage - det ser dessuten ut som om du er ganske høy og tynn fra før, og da vil jo magen se annerledes ut enn på en som er lavere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig lunch pause!!!!!

 

Tusen takk for mange svar!

Ja jeg er ganske høy (175 tror jeg..) så jeg har jo bedre plass til magen enn mange andre. ;O)

Er bare så kjedelig når man møter andre gravide som er i uke 25 og har like stor mage som meg når jeg er i uke 35 ;O/

Slapper litt mer av nå som jeg får høre at det ikke bare er meg da *takk*

 

klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fått høre det hele tiden...tok bilde av magen min på termindatoen (har ikke lagt det ut da), og jammen har jeg vannvittig liten mage...du har større enn jeg har nå. Synes du hadde kjempefin mage, så bare vær stolt av den du!!!

 

Litt rart egentlig, for noen få har kommet med kommentaren: "så stor mage du har...", men jeg har jo kjempeliten mage...det er så mye forskjellige meninger ute og går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 uker gravid og ganske mye mindre enn deg. Jeg synes ikke du er liten i det hele tatt faktisk. Men veldig veldig fin er du!!

 

Sist legen min så meg sa hun med en gang at deg må vi sende til vekstkontroll for du ser veldig liten ut. Men så kjente hun på magen og sa til meg at babyen var jo heelt gjennomsnittlig (ultralyd bekreftet det), men at babyen omtrent ligger rett under huden. Jeg har ikke gått mye opp i vekt. Sf målene mine er også helt normale.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er til noen trøst akkurat, men jeg får hele tiden høre det stikk motsatte - nemlig at jeg har så stor mage. Og det er faktisk vel så irriterende å få høre at "nå ser du sprekk-ferdig ut" og du enda har 2 mnd igjen til termin. (synes ikke den er _så_ stor magen min da)

 

Nesten merkelig hvordan folk alltid skal synse og sammenligne, uten at de egentlig reflekterer over at alle personer er forskjellige og dermed blir alle gravidemager også det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar termin 30.05. hvis du går inn på mitt album, kan du se bilder hvor stor mage jeg har. har ikke så stor jeg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemepefin mage!

 

Får selv høre at jeg er så stor. Ikke noe kjekt det heller :( Syns det er frekt å kommentere det uansett om en er stor eller liten. Men det er ikke til å unngå. Folk er jo så opptatt av en når en er gravid. Får bare prøve å se det positive i det, og se på det som en form for omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

vär glad for det!! jeg er også liten/sånn passe og veldig lykkelig med det. kan hoppe og sprette rundt og föler meg i god form og ikke tung. vär glad du ikke er så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes magen din var helt nydelig jeg :) perfekt form. Den er nok mindre enn min var sist, men det er jo ikke størrelsen som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...