Gå til innhold

3d ul?? Snufs...


Mamma'n til A&L&J! :)

Anbefalte innlegg

Hjelp!

 

Var først på ul da jeg (i følge menstermin) var 17+6, men ble satt tilbake til 16+1. Sykehuset var inne i en prøveperiode, der alle som ble satt tilbake til mindre enn 17 uker fikk komme tilbake i uke 24. Gjett om jeg var superlykkelig!! :-) Enda en ul av lille snuppa mi!!

Var der igjen i dag (er 24+3), men sukk... Tror dere ikke at hun lå med ryggen mot oss hele tiden?? Nekta å snu seg, etter både søt juice med råsaft og hopping... Dere kan jo tro hvor skuffa jeg ble... Jm holdt fast på at det ble jente, men hadde jo sååååå gjerne villet se henne (min første)...

Nå har jeg lyst til å dra på 3d ul, men det er jo heller ikke enkelt! Bor i Namsos, og fikk vite at ingen i Trøndelag utfører dette her.. Noen som kan hjelpe meg med de nærmeste klinikkene som utfører 3d ul?? Navn på klinikkene og pris hadde vært supert, da blir jeg utrolig glad!! :-) Vet jo at samme også kan skje da, men jeg har så kjempelyst til å se den Lille My i magen min!!! :-)

Håper noen kan hjelpe meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisan.

jeg vet bare om majorstuaklinikken i oslo ( der jeg selv var )

kostet 1000kr, men tror det har gått opp til 1500kr.

Da fikk jeg fire bilder å fire videosnutter med meg hjem...kjempemoro.

 

og så har di vel noe i tønsberg tror jeg.

 

Du får ta deg en oslo tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, har jo tenkt på det.. Mulig jeg overtaler samboer'n til å ta en ferieuke i Oslo... Hehe... ;-) Han er også ivrig på 3d.. 1500,- er jo ganske dyrt da... Men gud for en opplevelse!! :-) Takk for tipset, uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at 3d ul i tønsberg koster 650,men d er jo laaaangt å reise helt fra trønderlag dah..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...