♡ [email protected]♡ Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Hei jeg har et problem som jeg håper enten noen andre har, kanskje en med en samboer som har eller likn. Kan starte med at jeg har samboer og et lite barn på 1 1/2 år, mitt problem er at jeg er sykelig opptatt av kontaktannonser på dagbladet og massasje institut annonser ( altså horer ) Jeg har oppretta egen mail addrese og msn som jeg bruker til dette, jeg svarer på annonser, gir bort telefonnummeret mitt til horer og andre jenter. Men jeg har aldri vært utro eller møtt noen av disse jentene, jeg må bare se om jeg kan få dem eller ikke når jeg jeg vet at jeg kan få dem så dropper jeg kontakten. Men det er klart at om samboeren min ser alle de jente telefonnummerene så tenker vel ho sitt. ???? er dette sånt jeg bare skal finne meg i????
♡ [email protected]♡ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2006 sombo, eks eller hva det er som har skrevet..
♡ [email protected]♡ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2006 fant dette: Hei jeg har et problem som jeg håper enten noen andre har, kanskje en med en samboer som har eller likn. Kan starte med at jeg har samboer og et lite barn på 1 1/2 år, mitt problem er at jeg er sykelig opptatt av kontaktannonser på dagbladet og massasje institut annonser ( altså horer ) Jeg har oppretta egen mail addrese og msn som jeg bruker til dette, jeg svarer på annonser, gir bort telefonnummeret mitt til horer og andre jenter. Men jeg har aldri vært utro eller møtt noen av disse jentene, jeg må bare se om jeg kan få dem eller ikke når jeg jeg vet at jeg kan få dem så dropper jeg kontakten. Men det er klart at om samboeren min ser alle de jente telefonnummerene så tenker vel ho sitt. i et innleg på et nettsted sombern min som har skrevet det.... skal jeg finne meg i det?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Nei, dette skal du ikke finne deg i. Han opptrer jo som en idiot, gir bort tlf-numret sitt osv.......... Hva skjer om det plutselig dukker noen opp på døra deres? Eller det ikke er nok at han vet han kan få dem? Kanskje tråkker han over grensa en vakker dag! Konfronter han med det du har funnet og snakk ut med han om dette. Hvem vet hva annet han skjuler for deg...? Lykke til, håper det går bra for dere.
Far til tre Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Han høres ikke videre gløgg ut. Hva mener han med det om at han må finne ut om han kan få dem? De er prostituerte. Det er klart han kan få dem. Dette er det overhodet ingen grunn til at du skal finne deg i. Kanskje trenger han hjelp fra en psykolog, og kanskje skal du hjelpe ham med det, men her må du sette en strek. Oppførselen hans er helt uakseptabel.
♡ [email protected]♡ Skrevet 19. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2006 JA, han fortalte meg "dette" før jeg fant dette, men han sa ikke noe om "horer" og konytakt annonser... Men har konfrontert han med dette, og han sa han ikke greide å fortelle det, redd for hva jeg sa... men vis det skal være no sjangs i havet her, så ingen kontakt med "andre" ja, dere skjønner.... jeg vet han jobber med dette... men... men det var det menne da... han innser at han har et stort problem.. men ønker å bli kvitt det... prøver å hjelpe han... men hvordan skal jeg hjelpe han??? noen forslag? VANSKLIG NÅR DU ELSKER EN PERSON, men ikke det han gjør= )
*shedevil* Skrevet 19. april 2006 #10 Skrevet 19. april 2006 Kan virke som om han trenger profesjonell hjelp, ta kontakt med fastlegen og forklar problemet (selv om typen din sikkert synes det er ekkelt). Så blir han henvist videre til "rette instanser". Tror ikke dette er et problem du alene kan få bort. Lykke til videre.
♡ [email protected]♡ Skrevet 21. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2006 hva skal jeg gjøre? er det verdt å hjelpe han? eller blir jeg bare såra igjen?
3 prinsesser Skrevet 21. april 2006 #12 Skrevet 21. april 2006 Hvorfor skal han se hvem han kan få??? Er det fordi han har tenkt seg at være utro??? Typen din er litt spesiell kan man sig. Jeg ville ikke akseptert det,nei aldri i verden.
Umulia med Amalia Skrevet 22. april 2006 #13 Skrevet 22. april 2006 Syns du skal få ham til å snakke med en psykolog, for å finne ut hvorfor han har det på denne måten, for så å gjøre noe med det. Ikke finn deg i det uten videre, for strikken kan komme til å tøyes. Både på hvor langt han tar det og hvor mye du finner deg i. Gjør noe med det tidlig ellers blir du bare ulykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå