Gå til innhold

11 dager over IKM, ingen mens, ingen test og ingen symptomer


nungo

Anbefalte innlegg

Ser at det har vært en del aktivitet her i påsken, men har ennå ikke fått meg "oppdatert". Her kommer min lille påskeberetning. Jeg hadde IKM fredag 7. april og så tydelig emensmurringer i forkant at jeg egentlig ikke var i i tvil om hva som var på gang :-( Så jeg reiste på psåkeferie uten test og med baggen full av bind. Men det kom ingen mens.... Av ulike årsaker hadde jeg hverken anledning til å skaffe meg en test eller teste (dersom jeg hadde hatt en) i hele påsken. Vi kom hjem i går kveld og nå er jeg helt desperat etter å få tak i en test! Tante har fremdeles ikke kommer, men jeg har INGEN symptomer på graviditet - what so ever - uanset hvor mye jeg kjenner etter. Dette er vanskelig å tolke. På den ene siden så har tanta min tidligere vært svært uberegnelig og nok så lunefull. På den andre siden - i positiv retning - hadde jeg ingen symptomer sist jeg var gravid heller. Så svaret får jeg først når jeg får tak i en test i ettermiddag etter jobb. Men jeg må vel vente til i morgen tidlige med å teste? Eller kan det slå ut om kvelden også når det er så mange dager over IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååå så spennende nungo!!!!

Har tenkt masse på deg i påsken, og ventet spent på en oppdatering fra deg =)

Vi hadde jo IKM samme dag, så det ble litt spesielt.

At du har greid å ikke teste!!!! Men viss en ikke har mulighet til å skaffe så er det selvfølgelig bare slik...

Det blir sååååååå spennende å høre nytt fra deg!!

Viss du kjøper en CB 3-dager-før test så er du i alle fall sikrere på att den vil slå ut i kveld. Du er jo tross alt 12 dager over IKM nå da...!

Det går an å kjøpe 2 stk i en pk, så da kan du evt ta en ny i morgen tidlig også.

 

XXXXXXXXXXXXXXXX alt unntatt beina for deg nå!!!!!! (Her er vi igang med masse prøving igjen.. =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen kan du ta når du vil på døgnet. Jeg hadde ingen symptomer når jeg ble gavid med lille prinsesse, men 9 mnd før mistet jeg når jeg var i uke 8 , da hadde jeg mange symptomer. Tror det kan være veldig varierende.

 

Krysser og håper med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUUUD,SÅÅÅ SPENNENDE DA!!!

jeg hadde aldri greid å vente så lenge,så jeg tar virkelig hatten av for deg,nungo..

hadde vel testa 3 ganger allerede. .haha!!

krysser fingrene for deg,jeg. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på deg ia69, men jeg fikk jo dessverre akkurat med meg at tanten din hadde kommet på påskebesøk før jeg reiste :-( Men nå er du vel i full gang med ny prøveperiode! Ja, det er ganske spennede for meg. Jeg hadde nok kunnet skaffe meg en test dersom jeg virkelig forsøkte, men det var slik at vi i påsken bodde i en liten hytte sammen med annen familie og vi hadde ikek en agng eget soverom (sov i stuen). Så jeg følte ikke at det var noen anledning til teste; det er tross alt noe ganske privat synes jeg. Det var en god ide å kjøpt to tester da kan jeg jo prøve i kveld og så prøve igjen i morgen tidlig, dersom den første ikke viser noe. Jeg er jo bare pitte lite gran kjempe mye nysgjerrig nå! Lykke til i ny pp til deg - dersom jeg faktisk skulle være gravid, håper jeg inderligt snart å få følge av deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske spennede, GAMMELMAMMA. Jeg er vel kjent for å "ha is i magen" og det viser seg nok også nå. Jeg tneker som så, at jeg blir jo ikke noe mindre gravid (eller mer) av å vente noen dager :-) Men det er vel ikke helt frivilligt heller. Jeg hadde ikke anledning/lyst å teste der jeg tilbrakte påsken - i en liten hytte sammen med annen familie, og vi sov i stuen. Men NÅ begynner jeg å bli litt desperat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke lunsjpause på jobb, slik at du kan gå på apoteket?? Nå begynner det å bli spennende her.

Hold oss informert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban....det var bra spennende,håper at det har slått klaff for deg no da.Må få høre hvordan det går med deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen tålmodig du. Jeg hadde aldri greid å vente så lenge selv om jeg hadde vært på en hytte med lite privatliv. Uansett nungo, det er kveld nå og vi venter spent på svar på prøven din..... har du rukket å teste nå eller?

 

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...