Gå til innhold

Kjøpe sportsvogn!!! Hvor???


nybakt mor

Anbefalte innlegg

Barnet vårt er nå snert 8 mnd, og til nå har vi kun hatt en dypvogn. Regner med at vi nå trenger en sportsvogn, slik at ryggen kan reguleres og gullet får sitte.

 

Men hvor er det best å kjøpe vogn???? Lurer på å dra til Sverige, men er ikke kjent med hvilke butikker som er best, og hvor de ligger.

 

Tenker jo både kvalitet og økonomi.

 

Noen som vet hva slags sportsvogn som er "best i test"?

 

(Eller er det bedre å kjøpe kombivogn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kombivogn trenger du ikke. Han er for stor for bagen uansett. Hvis du skal til Sverige har du Happyland, som ligger på den "gamle" grensen ved Svinesund og en annen babybutikk som ligger på Nordby kjøpesenter som ligger ved den "nye" grensen. Har hørt at Happyland er billigst, men de to butikkene har litt forskjellig utvalg. Så det spørs hvilken vogn du skal ha. Best i test er vel Quinny comfort, når det gjelder tre-hjulinger i allefall. Det blir også billigere å bestille fra tyskland enn å kjøpe i norge. Du kan jo da teste vognen i butikken og bestille på nett. www.pingpong-online.com er visstnok veldig bra. Der har de Hartan, Quinny, One tree hill, Mutsy, Teutonia og sikkert flere jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

vet ikke helt hvilken som er best i test.

 

men vi har en herqules raptor3 sportsvogn, er en veldig bra vogn. vi skal kjøpe en trille til jenten vår som er over året og skal selge denne, nypris komplett med ryggsekk og vognpose som hører til er 5000kr, vi selger den for 2900kr (den er kjøpt i mars-06, så praktisk talt ny)

 

http://www.herqules.ch/index_uk.htm

 

du kan jo se her om du liker vognen, vi har en svart/lys grå med gul stripe, er ikke på bildet.

 

 

hvis det er interessant kan du jo skrive meg en mail på:

 

[email protected]

 

ellers ønsker jeg deg lykke til med vognkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...