Gå til innhold

Kjøpe vogn!!!! Hvor er det best???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet vårt er nå snert 8 mnd, og til nå har vi kun hatt en dypvogn. Regner med at vi nå trenger en sportsvogn, slik at ryggen kan reguleres og gullet får sitte.

 

Men hvor er det best å kjøpe vogn???? Lurer på å dra til Sverige, men er ikke kjent med hvilke butikker som er best, og hvor de ligger.

 

Tenker jo både kvalitet og økonomi.

 

Noen som vet hva slags sportsvogn som er "best i test"?

 

(Eller er det bedre å kjøpe kombivogn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet mine vogner brukt på nettet, både på mamma-sider og på finn.no Alle vognene jeg har kjøpt har vert som nye, og jeg har fått de til halv pris i forhold til nypris i butikken.

Bruk nettet til å søke opp informasjon om vognene du ser på, det finnes omtaler om de fleste vogner dersom du leter litt. Hør hvilke erfaringer folk har, snakk gjerne med venninner og familie som har litt erfaring.

Jeg var veldig glad i mistralen min da jenta mi var mindre, siden jeg kunne snu handtaket over og vogna hadde god flat liggestilling. Ettterhvert ble mistralen byttet ut med en enda mindre trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en emmaljunga cerox som jeg beklageligvis maa selge. Jeg er virkelig gla i denne vogna og kunne ikke ha valgt en bedre vogn og kan virkelig anbefale denne.

 

Vi bor i Skotland og de som har vaert der, har vel gjerne sett det de kaller vogn. Dagmamma ville ikke ha en saa stor vogn saa vi maatte kjope en trille. Har ikke lagringsmulighet saa tok vogna med meg hjem til Norge etter at den har blitt brukt i mindre enn ett aar.

 

Jeg har hatt totalt vogndilla og har gaatt gjennom massevis av vogner

Quinny Freestyle

Quinny Formula

Quinny Fashion 4xl

Simo Bertini

Gresslein

 

Tror vel det er alle... Quinny er ogsaa fantastiske vogner, bakdelen er at 3 hjulingene ikke kan ligge flatt. Har ikke hatt 3xl comfort, men synes selv at sittedelen er litt smal og ryggen lav. Har ogsaa hort at den kveltrer fort.

 

Vi hadde Simo Bertini da lillemor fra forste stund av, den var utrolig god aa trille pga at alle fire hjula svingte. Den var utrolig lave men jeg syntes at understellet var litt vel hoyt og siden jeg er liten selv ville jeg ha en mindre vogn. Endte opp med Emmaljunga og som sagt saa er dette min favoritt, men maa selge den.

 

Er du interisert ha en titt paa Emmaljunga sin hjemmeside. Den er pent brukt og i farge Sport Trekk.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7301716&sid=9aK6tsnzj634690&pos=8&tot=10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...