Gå til innhold

Det gjør vondt!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker på vei og våknet i natt av krampe lignende smerter nede i magen. Er det livmoren som vokser? Kjenner noe av det samme når jeg er på do å tisser... Er dette normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sån i min første graviditet, var på legevakten men et var normalt. Er du usikker, ring jordmor el lege å spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også begynt å få krampeliknende, og nesten litt sviende smerter nede i magen. kjennes litt ut som menskramper. er i uke 18. har lest mange steder at dette er normalt, det er ligamentene, de båndene som holder livmoren, som strekker seg. og et av båndene skal visstnok gå rett over urinblæra, derfor kjenner vi det når vi tisser. men er du bekymret, så snakke med legen din om det. det er alltid lurt. skal til legen i dag, og kommer nokm til å nevne det for sikkerhets skyld, ingen vits i å gå bekymret uten grunn! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare si at jeg har også hatt vondt i akkurat den perioden. Av og til var det så ubehagelig at jeg ikke klarte å gå eller stå, men måtte sette meg ned. Nå er det heldigvis gått over. Tror det er livmoren som strekker på seg, slik også de andre over meg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...