Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Hei. Jeg er i uke 28 nå og har hatt det veldig fint i svangerskapet fram til nå. Den siste uka har det kommet sterke humørsvingninger, noe som skremmer meg. Den ene timen er alt greit og jeg føler meg bra, mens i den neste er alt galt, jeg blir plutselig trist og lei meg for ingenting. I tillegg har jeg blitt ekstremt sjalu når det gjelder mannen min, noe jeg ikke har opplevd før. Håper dette bare er hormoner som spiller meg et puss og at det går over etter hvert. Flere som har det slik?
Litago79 Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 går på overtid nå og hormonene svever fortsatt. Utrolig at selvtillitten kan være så ustabil!!! Men, etter mange tårer, ser jeg snart enden i tunnellen....Tror årsaken til at det er vi kvinner som føder er at mennene ikke ville tålt den psykiske belastningen. For det har vært den som har vært vanskeligst (i allefall for meg). Lykke til videre! Og tvi tvi for min egen del. Det er visst ikke bare enkelt i barseltiden heller......puh.
Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver.. Hormonene svinger så det holder og det er sinnsykt slitsomt.. blir noen ekstra krangler mellom meg og typen pga det.. Blir jo heldigvis fort venner igjen, for han vet jeg sliter, men er ikke lett nei... Har oxo blitt enda mer sjalu når det gjelder mannen ja..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Kjenner meg godt igjen ja.. I begynnelsen var det bare skremmende, men nå fassinerer det meg litt også...Jeg kan gå fra kjempe deppa en dag til nesten manisk lykkerus av ingen ting den neste dagen. Da må jeg jo bare le litt av hele greia! Det er ikke noe greit når alt er trist og leit! men husk å hvil og ta vare på deg selv! Jeg har merket at lite søvn fort kan påvirke hummøret mitt ekstra i denne tiden. Skulle du få problemer med nattesøvnen(jeg har vært "våken" i to timer nå..)så prøv å ta en middagshvil.. Husk at du må lytte til kroppen. Regelen om at "du klarer mer enn du tror" gjelder ikke i svangerskapet, da går man fort på en smell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå