Gå til innhold

Åh...nå er jeg så lei meg.


nurkimagen.com

Anbefalte innlegg

Tanta kom idag like punktlig, alltid på en tirsdag. Nå går vi over i 5PP. Synes dette tar lang tid, jeg. HVorfot klaffer det ikke for oss. Hva skal vi gjøre for å få den til å sitte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tanta kom til meg på søndag,,, Æsj! Vi tar rennafart og sparker de av gårde sånn at de ikke kommer tilbake på ihvertfall ett år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er lei meg for det. Skulle ønske jeg kunne komme med masse gode råd.

Jeg er nå inne i 4pp og ønsker så inderlig en liten spire snart.

Jeg prøvde lenge før jeg endelig ble gravid og resultatet ble en nydelig sønn som nå er 2 1/2 år.

Nå når jeg prøver å bli gravid igjen, satser jeg i alle fall på eggløsningstester. Det gjorde jeg ikke for på slutten av prøvetiden min forrige gang.

 

Håper du blir gravid snart. Der tungt å vente og spesielt den dagen da mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for trøstende ord. Vet det er mange som har prøvd mye lengre enn oss, er bare så kjipt at den ikke sitter. Vi har prøvd siden desember, uten at det har klaffet. så sånt sett er det jo ikke så lenge. Har ei datter fra før på 1 1/2år , så jeg trodde jeg ble lett gravid. Er så redd nå for at jeg ikke kan få flere barn, men det ordner seg nok til slutt. Hvor lenge er det vanlig å prøve før det klaffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 pp er ikke så lenge. Håper du slipper å vente så lenge som meg. Har snart holdt på i ett år. Men har blitt mer tålmodig etter hvert. Jeg er ung ennå og har det ikke så travelt. Det var verst de første pp'ene. Da var det helt forferdelig hver gang mensen kom. Men nå tenker jeg ikke så mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...