Gå til innhold

Maserier i hele natt...


sprellemor

Anbefalte innlegg

Uff a meg, dette har vært en slitsom natt. Våknet for å snu meg sikkert en million ganger, og i tillegg har jeg ligget og kjent på menssmerter og talt for å se om det var noe regelmessighet. Det ga seg til slutt, men jeg er så øm i hele meg. Det er vel ikke akkurat noe tegn på at noe er i gang, men det er vel lov å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ja. Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet.Termin om 17 dager. Takk og lov at jeg kan legge meg litt igjen nå, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da, det høres så slitsomt ut med maserier ;/ Man blir sikkert så forventningsfull, og tror det skal skje noe...

Jeg har også 17 dager igjen. Heldigvis sluppet unna maserier enn så lenge!

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hatt det sånn i hele natt, ikke regelmessigt men dem kjem med en gang eg legger meg ned... utrolig slitsomt siden eg håper kvar gong at dette skal føre til noe... har termin om 6 dager og skal bli satt igang om 2 dager og håpet så at noe skulle ske før den tiden.... men men kanskje maserier gjør noe nytte på lik linje med kynnere, det kan jo påvirke livmorhalsen og gjøre man moden.... ivertfal når eg var på kontroll for 8 dager siden så var det litt fremgang, eg var ikke totalt umoden.... var halvveis moden med 1cm så da håper eg på at disse maseriene og kynnerene har ført til mer modenhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! Har hatt det slik i flere uker nå - så nå begynner jeg å bli utrolig lei! Hver natt tror jeg at "nå skjer det", men nei... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...