Gå til innhold

Svie / kløe etter sex :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vært sånn i over en uke nå, hver gang vi har sex svir det i flere timer etterpå, føler jeg hovner opp også... Vondt å gå, bevege beina inntil hverandre, og grusomt å tisse...

 

Noen som kjenner seg igjen, vet hva det er, eller noe som hjelper / lindrer? Setter stor pris på alle råd...

 

Vasker meg godt med en gang etterpå, i håp om at det skal hjelpe, men det gjør ikke noen forskjell... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du ikke blir skikkelig våt før han kommer inn i deg kan det jo være grunnen, og da kan dere prøve glidemiddel.. jeg får veldig lett soppinfeksjoner nå i svangerskapet, og får en sleng av det nesten hver gang vi har hatt sex.. slimhinnene er jo ekstra ømfintlige nå, så kanskje det er sopp du kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det er sopp ja.det har jeg også hatt masse av.prøv canesten stikkpillene i stedet for kremen,de er bedre!ellers kan det være kjønnsvorter.disse svir også om du har dem inne i skjeden.

huden "der inne" er jo også forandret så små rifter kan svi noe helt jævelsk.pass på å ikke vask deg for nøye,dette kan også føre til sopp.(såper ol)

ellers,dette fant jeg ut etter mange smertfulle kvelder,bakteriefloraen der inne er ikke forenelig med han sperm.

er på en måte blitt allergisk mot spermen og det er dette som svir hos meg.vi bruker masse jordnøtt olje som glidekrem og så kommer han utenfor.da sir det ingenting!!!

 

verd et forsøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg hadde det også slik en periode litt tidligere i svangerskapet (når jeg var ca 3-4 mnd på vei..), absolutt ubehabelig men for min del gikk det plutselig over og har ikke vært noe problem siden. Jeg har ellers ikke noe problem "nedentil"..;)

 

Håper d er forbigående for din del også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...