-4.mai- Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 helsikke heller... kondomen sprakk da jeg hadde sex på torsdag, var på hytta, laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna angrepille, og etter et blikk på kalenderen, ser det skummelt ut... sitter og river meg i håret, og kan nesten ikke vente på at de neste ukene skal gå så jeg vet! Jeg vet at det er umulig for meg å ta abort, og nå sitter jeg med noen spørsmål. Jeg studerer nå (har to år igjen) og mottar overgangstønad. Er det noen som vet hvordan det fungerer med overgangstønaden dersom jeg er gravid igjen? Tror jeg må tra en pause i studiene dersom jeg er gravid.. blir litt vanskelig med praksis og sånnt.. vet ikke om det blir for lenge med OS da.. har fått i to år nå.. man får vel ikke lenger tid på grunn av noe sånnt? Noen som kan hjelpe?
Frøken Fjong Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 OSen begynner på nytt igjen dersom du får en ny baby. Er ganske sikker på det iallfall. Men når du eventuelt skal ha permisjon får du ikke stønad for å ha eldstemann i bhg. Det går nok bra skal du se, uansett utfall.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 OS kan du få inntil tre år inntil minste barn er 8 år... Men hvorfor kan du ikke ta abort?
-4.mai- Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2006 håper på det frøken fjong sier, men tviler egentlig på det.... er det noen som vet? Hvorfor jeg ikke kan ta abort..? Vet egentlig ikke, men det er umulig for meg... tror på selvbestemt abort, men jeg FØLER selv JEG dreper. Samtidig så vet jeg at hvis jeg hadde tatt abort for 4 år siden, ville jeg ikke hatt min fantastiske datter
Frøken Fjong Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 For en venninne av meg fungerte det iallfall slik som jeg sier over. Hun fikk først en gutt, deretter en jente etter 3 år. Hun har fått OS i tre år for hvert av barna. Men sikker kan man jo ikke være før man har snakket med trygdekontoret. Om du uroer deg så bare ta en telefon til de :-)