Gå til innhold

hvilken farge på vogn har du??


sunnychild

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for vogn- og valget står mellom

rød,blå, beige og svart. venter en liten gutt til sommeren.. og så er det fargen da-på duo vogna.. Vil ha noe praktisk- ( lett å fjærne flekker, og hvis bagen må stå på bakkenn mens jeg pakker i bilen så må den ikke bli helt fæl av det) Har to identiske kofferter i rødt og svart ( og det er jo lignenede stoff) og den røde har blitt ugly, mens den sorte er like fin... Jeg kan jo velge ulik farge på bag og sportsvogn...og så vil jeg gjerne kunne selge vognen etterpå ( men alle fargene er jo klassiske)

Syns beige er lekkert.. og lurer på on mørkeblått er trist..og har jo mest svarte klær..etc..

Håper noen gidder å gi meg noen tips..vær så snill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann =)

vi har bestemt oss for og ha svart vogn. tror dette erveldi individuelt, så ta det som passer deg =)

 

lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hae svart Simovogn med gråe reflekskanter her og der - er kjempefornøyd!

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har ei gammel Svithun vogn i skinn, den er beige med krom og hvite hjul! Nesten like fin som den var ny selv om den er brukt til 2 barn og lånt av 2 andre i ny og ne :-) Leverte den inn til møbeltapetserer før påske for vedlikehold av skinnet og bytting av skruer, gleder meg veldig til å få den tilbake =-) Er veldig glad for at vogna ikke er i stoff, er så mye lettere å holde skinn/skai rent og pent på sikt.

Er heeelt enig med deg vedr. farger! Så mye mørkt og trist i dag, beige er det fineste av det som er å velge i synes jeg også. Når vi er forbi dypvogn-stadiet dog tenker vi å kjøpe ei Mutsy sportsvogn, den er sort i grunnfarge med andre farger i sittedel etc., den eneste av de nye vognene som jeg kan tenke meg pr i dag.

Hilsen meg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...