Gå til innhold

har dere kjent liv?


Haldis84 har fått Christopher

Anbefalte innlegg

Gleder meg sååå til å kjenne de skikkelige sparkene. At de synest på magen. Jeg er 2 gangs fødene. Noen her som kan fortelle meg åssen uke dem kjente skikkelige spark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, jeg kjente de første bevegelsene da jeg var ca 13+5, etter det ble det bare sterkere og sterkere, fom. uke 17 var det skikkelige spark, er idag 19+0 og kjenner det GODT ! På onsdag kunne vi se det første sparket utvendig :) Samboer ble HELT paff og veldig imponert hihi !

 

Hvor langt er du på vei da ? Jeg er førstegangsfødende, men har morkaken på bakveggen, så kjenner det noe tidligere enn andre !

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så koslig!!! D er så deilig følelse! Jeg er 16 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist kjente jeg det i uke 14,da var jeg sikker!:o)

Nå kjente jeg akkurat det samme i uke 10!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent svake svake dytt siden uke 13, og i uke 16 kjente jeg plutselig en baby som snudde seg rundt der inne noen sekunder. så syntes jeg det ble stille i 2 uker, men i går tror jeg at jeg kjente den igjen. er i uke 18 nå. men skikkelige spark har jeg ikke kjent, og jeg synes det skal bli godt å komme til legen i dag og få ghøre fosterlyd, for kan av og til tenke at det ikke er liv der og at det er noe annet jeg kjenner. gleder meg VELDIG til de ordentlige sparkene kommer, og til mannen min kan se og kjenne det utenpå magen! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noe liv enda. Jeg er førstegangsfødene og er idag 18+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...