Gå til innhold

noen som venter mensen om ca 14dager da?


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Jeg er spent på om min mensen kommer om ca 12 dager,har prøvd siden sep i fjord og dette er min første mnd med pergotime atpå til...spennede.Da blir det januar barn!Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på min andre pergo-kur nå. Skal høre til å ha eggløsning i disse dager, og mensen om ca 14 dager. Men el-testen viste negativ, både igår og idag. Vet ikke helt hva som skjer..

Må nesten bare vente og se.

Hvor gammel er du? Har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje?

Jeg og syklusen min er ikke bestandig helt venner...men sist gang så var den faktisk på 28 dager :)

Så om den holder seg sånn nå så er det vel ca 14 dager akkurat til jeg får tantebesøk.. :)

Har prøvd i 14 pp nå så jeg håper at den kanskje sitter snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,jeg blir 24 år nå i denne mnd og har ingen barn fra før.Min syklus er veldig variabel alt fra 27-37dager så jeg er ikke helt sikker på når jeg har el,tar hele ikke nok el-tester på det.Håper din blir posetiv ganske snart så er det bare og oppe i høyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det to som ikker er helt venner med syklusen da,får håpe dere blir enige snart da.Håper for min skyld at min blir det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har el i morgen tror jeg, så da ventes positiv test (aller helst ikke TR) om ca 15 dager. Merker ingen el-tegn enda, men... Vi har iallefall kost oss i påsken. Har vært litt så som så de siste mnd på den fronten. Og lite kos er jo mindre sjanse for bebis, så denne mnd er jeg mer positiv enn på lenge. I 8 pp SKAL det skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kos den del i påsken her også.Jeg har aldri kjent noen el-tegn tidligere men tror jeg hadde el i går,hadde litt vondt i siden atmed eggstokkan så det blir kosing nå i kveld også tenker jeg.Håper at det blir bebis på deg og meg snart nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...