Gå til innhold

Til Elle Vilde


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Lenge siden sist nå=) Jeg har tenkt på det mange ganger, men så har det ikke blitt noe av. Men nå vil jeg spørre deg hvordan det gikk da dere fortalte foreldrene dine om graviditeten?

Skrev du brev eller så de det bare på deg ettehvert?

 

Håper det gikk bedre denne gangen enn ved sist graviditet. Og jeg håper alt er bra med deg, den lille inni magen og resten av familien din!

 

Har du fått vite om det er jente elle gutt? Dere har jente fra før, stemmer ikke det? Vi får gutt denne gangen, det var veldig gøy! Så det er nok en liten Jonas inni magen min=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk heldigvis mye bedre å fortelle det denne gangen! Jeg fortalte det via brev, men ikke før i uke 15 - og da hadde jeg unngått foreldrene mine en stund, for magen syntes ganske godt, syntes jeg i hvert fall. De kom å ringte på med blomster dagen etter at de hadde fått brevet, så jeg tror nok at de trengte litt tid for å klare å se noe positivt i at vi skal ha en til, som attpåtil er planlagt... - Eller jeg vet egentlig ikke om de ser noe positivt i det, men de later i hvert fall som det - selv om moren min kommer med noen krasse kommentarer innimellom. Mye bedre denne gangen enn forrige gang i hvert fall.

 

Dere er heldige som fikk vite kjønn! Ultralyden vår var over på 5 min., og kjønn gadd ikke legen å se etter en gang. Han sa det ikke gikk an å se det så tidlig. Særlig... Ble ganske skuffet over ultralyden. Med datteren vår varte ultralyden rundt 30 min. og vi fikk se masse. Nå var det kun medisinske ting som var interessant, og han fortalte kun tre ting: 4 hjertekamre, hånd, ben. Ikke noen drømmeultralyd akkurat. Heldigvis var alt bra, sa han, men jeg skjønner ikke hvordan han rakk å se alt han skulle i løpet av 5 min., så jeg får bare satse på at han gjorde det... Er veldig glad for at jeg får en ekstra ultralyd i uke 32 (vekstavvik forrige gravditet + at morkaka lå foran livmorhalsen nå). Håper det ikke blir samme lege da i hvert fall...

 

Ellers er alt bra, og jeg koser meg med å være gravid! Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det i alle fall gikk greit å fortelle det. Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste at de kom med blomster=) Men så er jeg full av hormoner da=)

 

Jeg leste om den merkelige ul'en din her inne. Det høres veldig trist ut. Det er klart at det er det viktigste med medisinskemål, men det er liksom den ene gangen vi får møte babyen før fødselen. Hvis jeg var deg, ville jeg klaget til legen min! Jeg vet ikke om noen andre som har hatt ordinær ul som kun varte i 5minutter!

 

Alt er bare bra med meg også. Det er så koselig å være gravid igjen. Nå begynner den lille å lage så mye liv at jeg merker hele tiden at han er der. Det er så delig=)

Det eneste jeg kan klage på, er at jeg er litt plaget med svangerskapsisjas. Jeg kom meg nesten ikke opp av sengen idagtidig. Heldigvis er det ikke vondt hele tiden, så jeg skal ikke klage=)

 

Bra alt var bra med deg også. Vi snakkes vel her igjen vi=)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...