Gå til innhold

Sliten og annpusten.... noen andre?


Hannemor - jente nr. 2

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 uker imorgen. Er så utrolig sliten om dagen, har nesten problemer med å puste skikkelig. Er det andre som har det sånn, er det helt normalt på dette tidspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har det akkurat som deg. Er i begynelsen av uke 38 nå, og har hatt det sånn i ca 2-3 uker nå.

Høres ut som jeg skal få asmaanfall når jeg går opp trappa, eller rører meg litt.

Når jeg sitter i godstolen om kvelden må jeg ofte trekke pusten veldig dypt. Høres vel egentlig ut som jeg sitter der å sukker veldig tungt. Men jeg føler liksom at jeg har luftmangel..

Må vel bare regne med at det kommer til å være slik de siste ukene. Mye som er i klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37 uker på onsdag,har det på akkurat samme viset,har hatt det slik en stund nå..Er sliten av å være sliten nå,det sies det skal bli bedre når magen synker,så håpe håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!

Føler meg som førstegangsfødene, selv om jeg har en velskapt datter på snart 3. Hun kom nemlig i hu og hast i uke 27. Så alt dette er så nytt for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne stilt det samme spørsmålet selv her... :) Bare jeg er i uke 29 da. Sliter ikke så med å være andpusten da, men er veldig sliten hele tiden, fra jeg våkner til jeg sovner.Merker mest at jeg blir andpusten av å gå i trapper o.l. Dette er min nr 3..og jeg hadde det ikke sånn med de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...