Gå til innhold

yessssssssss :)


luckymom

Anbefalte innlegg

Hei..jeg er en jente på 24 år og har en datter på 14 mnd gikk opp 26 kilo under svangerskap...og etter fødselen så har jeg ikke gått ned noen særlig men der ikke veldig tykk ut siden jeg er ca 169...men jeg har begynnt på herbalife milkshake og har gått ned 5 kg :) målet er 15 til.....

jeg ønsker flere nett venner som har barn og sliter litt med vekten...spiller ingen rolle hvor i landet dere kommer fra...

jeg selv er fra pakistan og er apotektekniker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 12 kilo under svangerskapet, men har gått opp igjen alle sammen etterpå (halvt år siden). Ikke særlig fornøyd med det, jeg vil gjerne veie mindre sånn at det ikke er et ork å leke med babyen etterhvert som han blir eldre og mer aktiv. Foreløpig er det jo mest kos på ham. Jeg har begynt å trene litt, men synes det er vanskelig å komme seg av gårde med baby og alle forberedelser som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så bra at du har gått ned! Har bestillt vareprøver fra herbalife som jeg tror kommer i dag =)

Målet er å gå ned 5-6kg i løpet av sommeren, veier nå ca 90-91kg, gikk opp ca det samme som deg i sv.skapet.

Mannen min er også fra pk, jeg er norsk.

Hvor lenge har du brukt herbalife? Ammer du? Jeg er litt redd for å miste melka.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Herbalife i 5 år, og har fullammet begge barna mine. man får full oppfølging hele tiden om en ønsker det. Jeg har i hvert fall hatt mer enn nok melk hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært supert med litt motivasjon. Kan gi det til hverandre :) Jeg gikk opp nesten 30 kg. har gått ned 15kg, men har som mål å gå ned 20 - 25kg til. ER 95kg no :( Vi får motivere hverandre :) min e mail adresse er [email protected] bare til å legge meg til de som vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...