Gå til innhold

Lureri..?!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må nesten være anonym nå....

Hver gang jeg får noe som er helt likt som menssmerter (og jeg håper det er kynnere), så kommer det bare luft ut fra magen (altså promp)...og det skjer hver gang (mange ganger om dagen..) Hadde det jo aldri sånn før jeg ble gravid. Er jeg helt rar eller har andre det på samme måte? Det betyr vel at jeg bare har et slags mageknip da eller kan det være kynnere? Blir liksom ikke klok på dette siden det skjer så mange ganger om dagen.....

Ble litt klumsete skrevet,men håper noen forstår hva jeg mener.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihihi...;o) Ja jeg kjenner meg igjen i det du skriver!!! En kveld jeg hadde drukket to - tre glass med brus hadde jeg så mye vondt og harde kynnere at jeg var nesten på vei til føden!! Men så kom det ut mye luft og alt ble som før! En føler seg litt snytt og lettet samtidig. Det tok en tid før jeg klarte å venne meg til at luftsmerter kunne kjennes slik. Men de sier at når det er på skikkelig, at fødselen er i gang, ja da vet du det. Men jeg tror jeg kommer til å tro det bare er luftsmerter i to timer før jeg klarer å tro det er fødsel...... får bare vente å se hva som skjer. Det som er stressende er at en blir litt på vakt hele tiden, og da går tiden så sakte synes jeg..

Nå er det kveld for meg, skal prøve sove litt selv om det er lite for tiden!

 

Lykke til med deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he jeg får bare ha litt tålmodighet så kommer vel de ordentlige vondtene etterhvert :)

 

Søvn blir det ikke mye av nei..men du får sove godt den tiden det er mulig :) Lykke til du også og takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...