Gå til innhold

Åååååhh!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei av pratet rundt hvor godt det er å være ferdig med småunger!!

Har nettopp hatt besøk av svigerinnen min, som er like gammel som meg, og som har barn på samme alder.

Hun snakker så ofte om hvor godt det er å være ferdig med alt maset rundt småunger, og hvor heldige vi er som er så unge og samtidig ferdige med det. Ikke sant? Hva skal jeg svare på det da???

Jeg prøver å vri samtalen over på noe annet, eller svare bare ja og ha...

Skal tro hva hun sier om jeg blir gravid.... Da får jeg sikkert høre det. Hun kommer vel til å himle med øynene og si "ja, ja", med en overbærende tone. Syns jeg hører det.

Vi har for en stund siden også planlagt å dra til syden sammen vinterferien 2007, og nå har hun begynt å mase om å bestille.

Viss jeg skulle være så heldig å bli gravid nå så har jeg en baby på 1 mnd. da.... Prøvde i dag å si at jeg tviler på vi får råd, siden vi har en som skal konfirmeres i år osv.

Hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid, så jeg kan bli ferdig med all kritikken som vil komme rundt det!!?

Uff, for ett syt. Men måtte bare få det ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ER D IKKE TYPISK??

vet du hva? nå for d en jæ... i meg!?! d du egentlig skulle svart i en litt sarkastisk tone,selv om d har blitt tøft,var at du syntes sånn babydulling var koselig,og at du GJERNE kunne tenke deg flere!!!!!!! kanskje du har stoppa kjeften på henne da!!

enkelte mennesker har SÅÅÅ store skylapper overfor andre,og tenker knapt nok lengre enn nesa rekker. .

jeg har fått kommentarer som at d er på tide at vi får en til siden hun vi har er så stor,men da svarer jeg litt kvasst at d er min sak og ingen andre sin!! tro d eller ei men da holder dem kjeft og d er folk som vet at vi mista i fjor. . HVOR TETT GÅR D ANN Å BLI DA???

jeg bare lurer...=§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje hun innerst inne ønsker seg en baby til :-) Det kan jo være et forsøk på å fortrenge/fornekte egne føleleser fra hennes side. Men jeg er enig med deg; jeg forstår heller ikke at noen føler at baby-tiden / småbarns tiden på en måte bare er et mas. jeg elsker små babyer og synes det er kjempe kos. Samtidig har jeg venninder som ikke har syntes noe særlig om babyer, men bedre har likt og følt seg komfortable med de litt større barn, så for de har nok babytiden ikke vært noe de lenges tilbake til.

 

Angående vinterferien 2007 så forstår jeg godt dilemamet ditt. Men du må jo prøve å overbevise henne om at det er tids nok å bestille denne på ettersommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig altså. Jeg synes det er så trasig å høre på enkelte venninner som hele tiden prater i veg om hvor godt det er å ikke lenger ha småbarn i huset. De får mer tid til seg selv og kan gjøre som de vil.

 

Jeg blir så lei meg når jeg får disse kommentarene. Samtidig føler jeg meg litt dum som ikke har andre interesser enn å få flere barn.( er redd at de vil tenke sånn om jeg forteller om ønske om flere barn). Mht det med sydentur så har jeg tenkt sånn mange ganger, har skyldt på økonomi, akkurat nå er det konfirmasjon.

 

Jeg skulle ønske meg en i min omgangskrets som også ønsker seg et barn til, tiltross for at de ikke lenger er helt unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det typiskt,jeg tror at hun innerst inne savner den tiden,så no når du blir gravid,så kommer hun til å bli grønn av misunnelse.........bare vent å se........da kommer hun sikkert til å vil ha en til selv.For det er jo bare noe helt spesielt med de små...........

Får morsfølelsene i sving på de fleste.

 

Det er jo fortsatt god tid på å bestille biletter,skjønner ikke hva hun stresser etter,men det er jo en god ide da om konfirmasjonen.

Men hvis du blir gravid no da?vil du reise til syden da?

Du kan jo si at du vil tenke på det til etter konfirmasjonen.............

Lykke til uansett(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...