Gå til innhold

Blir avvist av min forlovede hele tiden ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei ... vet ikke hvem jeg skal prate med dette om. Tenkte jeg kunne skrive om d her. Føler meg så verdiløs og ekkel.. Hver gang jeg "prøver" meg på samboeren min, blir jeg glatt avvist. Da mener jeg HVER gang. Vi har sex, men da er d han som har tatt injativet. Han sier han får avtenning viss jeg prøver meg. Får en følelse av å bli brukt. Jeg skal skreve for han når han vil. Viss jeg vil kose blir jeg møtt av en kald skulder. Er dette normalt? Selvtilliten min blir på null av dette. Trodde gutter synest d var litt sexy viss jenta prøvde seg. Ta på seg sexy undertøy og div.. Men ikke han tydligvis. Jeg er på ingen måte klengende eller pågående, heller litt beskjeden. Så de gangene jeg føler meg litt ok tar injativet, blir jeg blankt avvist. Kjempe vondt :( Får heller ikke mange komplimang.. Alt jeg ønsker er en klapp på skuldra, et smil eller en armkrok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, dette var ikke noen koselig lesning.

 

Har du prøvd å snakke med ham om hva du føler? Hvis du er lei deg, så kan dere ikke fortsette å ha det sånn!

 

Jeg vet ikke hva mer jeg skal si, men jeg håper det går bedre etterhvert!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å svare med samme mynt? Avvis han neste gang han vil ha sex. Om han blir sur, så kan han jo se hvordan du har det, hver gang han avviser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nok veldig mange menn som syns det er vanskelig å

ha sex med gravide, sånn er min også, men vi har snakket om det.

Og hver kveld når vi skal legge oss holder lille krabat (i magen.. he)

å sparker skikkelig, så da blir det ubehagelig for meg også, får ikkie helt sex lyst da.

 

Jeg gidder ikke prøve meg engang, føler meg ikke akkurat sexy..

Føler meg flott, men ikke sexy liksom

 

Men snakk om det..

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo utrolig vondt ut. Det handler kanskje ikke bare om sex, men om en verdsetting av deg som kvinne og et selvstendig individ i et parforhold som ikke helt høres ut som om er basert på gjensidig resepkt og anerkjennelse.

 

Tror kanskje det beste ville vært (for meg i samme situasjon) og satt meg ned sammen med ham og sagt at dette må vi jammen meg snakke ordentlig om. Det kan jo hende at dette er et fenomen som har dukket opp i svangerskapet, men uansett er det jo ikke noe enklere for deg å håndtere.

 

Er det kanskje slik at han tilhører den mer konservative og tradisjonelle delen av menn som tenker at initiativ skal tas av mannen? Eller er det slik at han synes at kvinner skal være underkastet mannen? Eller er det slik at han ikke vet hvordan han skal håndtere situasjonen hvis du har føringen? Det er jo mange hypoteser en kan gjøre seg, men ingen av disse kan jo vise seg å være riktige før dere snakker ordentlig om problemet. Kanskje det er en helt annen forklaring, en som du ikke har tenkt på i det hele tatt?

 

Kanskje du også må realitetsorientere ham litt. Si at du faktisk trenger den klemmen, og hvert fall nå som du bærer deres felles barn. Både fysisk og psykisk trenger du oppmuntring, oppbacking og støtte, og det gjør jo sikkert han også på sitt vis.

 

Det kan jo også være en idé å lufte muligheten for parterapi?

 

Jeg skjønner litt av hvor tøft dette må være for deg, og som du ser av de tidligere innleggene blir du møtt med støtte og omsorg (og kanskje en anelse hevntanker;-)). Del alt med oss om du vil, her inne er vi jo alle anonyme for hverandre på en måte, og det gjør det jo lettere å skrive ned sine tanker og følelser. Ønsker deg lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette var ikke noe koslig å lese.. Kan ikke være godt.. Joda, jeg kan være enig i noe av det de andre svarer ovenfor om å ta igjen med samme mynt men hva med å prate med ham om det?? Det er kjempevondt å bli avist, dette må du fortelle ham. Om han ikke ønsker sex så er nærhet et alternativ. Det er kjempeviktig nå når du er gravid at du føler deg elsket, verdsatt og at du får nærhet- i massevis!!!!

 

Kan ikke annet enn å ønske deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk så vondt av deg da jeg leste innlegget ditt.. Jeg trodde også at gutten likte at jenta prøvde seg, så slapp han å ta intinativet hele tiden.

 

Det er jo nå man trenger all den støtten man kan få. Man er jo så sårbar og så er det mye som skjer med kroppen når man er gravid.

 

Jeg synes du bør snakke med han om det..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarer meg : " vi er alle forskjellige" . Får ikke noe mere ut av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar deg,dette var ikke lett.

om jeg tenker riktig er du 22 år...er han like ung?det kan være,som noen sier her,at han er usikker på deg nå som du er blitt gravid.mange menn blir usikre på kvinnekroppen når vi blir gravide.(dette gjelder for all del ikke bare de unge)

jeg var sammen med en som var slik mot meg en gang og vet hvordan det føles.jeg var ikke gravid da,men han aviste meg hver gang.ble dritlei,men fikk samme svaret som deg.så noen gutter er slik,men tror mange bruker det som et skjul for sin egen usikkerhet.

 

har desverre ikke noen kjempe svar på dette,men prat sammen.vis ham disse svarene kanskje??

 

lykke til i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes vondt og vanskelig ut.

 

Tenker på om dette er noe nytt som har kommet opp ? Føler du at dere ellers har nærhet og åpenhet mellom dere ? Kan dere snakke åpent sammen om andre ting ? Har dere forståelse for hverandre ?

 

Hvis dette kun gjelder sexen, og dere ellers har en god tone mellom dere kan dere jo kanskje prøve å snakke om hvordan dere vil ha det sammen. Hvis han føler at det blir helt feil at du skal ta iniativet til sex, så må du kanskje slå deg til ro med det. Iallfall i starten...

 

Men hva med å ta små babystep mot mer nærhet ? Kan du ta iniativ til å krype inntil ham og få varme, og gode stryk ? Uten at dette skal bety sex? Hvis dere prater godt sammen kan du jo fortelle om enkle små ting som vil gjøre at du trives bedre og har det godt, men samtidig godta at han har en sperre på dette med iniativ ? Det finnes noe som heter LØFT teknikk, som brukes både i familieterapi og i bedrifter. Her fokuserer man på små positive atferdsendriner, som samlett sett vil skape en bedring over kort og lengre tid. Kanskje noe å se på ?

 

Uansett - lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som å lese tankene mine dette!! har det på AKKURAT samme måte selv og det er stusselige greier!!Samboeren min orker ikke sex når han har masse annet i hodet og vikan gå mnd uten sex. Det gjør meg forbasket frustrert, og jeg syns faktisk det er litt egoistisk. Han koser ikke eller gir komplimenter. Jeg har kommet frem til følgende:

Samboeren min bare ER sånn- jeg har prøvd å endre det ved å ta opp temaet uendelige ganger. Han vet jeg blir såret og lei meg, prøver og skjerpe seg men det var i 1 uke så er vi tilbake igjen. Jeg har måtte ta en avgjørelse på om jeg kan leve med en som er sånn, og svaret har vært :JA -for min del.

Det som gjerne er med sånne gutter er at det er et litt sårt punkt, de vet at det ikke er helt "normalt" i forhold til andre gutter som vil ha seg støtt... det resulterer i at de blir litt irriterte når vi tar det opp tror jeg og så tar det enda lenger tid til det blir litt liv i halmen :0)

Det blir nesten som en tap-tap situasjon.

Har forsåvidt ikke de store rådene til deg,men du skal vite at det faktisk ikke er fordi han ikke liker deg, eller glad i deg e.l- det er faktisk HAN som ER sånn....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...