Gå til innhold

Forsøk utsatt.....


tromsøjenta

Anbefalte innlegg

Nå er det over en uke siden jeg har vært innom her. Har vært opptatt med jobb, besøk, påskeferie, turer i det fantastiske Tromsø-været etc.

 

Like før påske ble det klart at det nok ikke blir flere forsøk på oss før sommeren. Tromsømannen er henvist til urolog pga langvarig ubehag i den ene testikkelen. Han hadde det samme for mange år siden og ble da bra av antibiotika. Nå har han hatt det igjen i noen år uten å få noe særlig respons fra legen. Ved forrige forsøk var sædkvaliteten dårligere enn tidligere. Han er nå endelig henvist til urolog (henvist tidligere også, men den ble avvist...) Han har fått brev om at han skal få nytt brev innen utgangen av juli... Jeg tror han har en infeksjon og er egentlig ikke bekymret for at det kan være værre ting.

 

IVF-folkene vil at videre forsøk skal utsettes til etter urolog-undersøkelsen. Dersom urologen ikke finner noe og ikke setter mannen min på antibiotika, gjør kanskje ivf-legene det. Dr. Hentemann på ivf-avdelinga her hadde faktisk nylig vært på et kurs om infeksjoner som årsak til barnløshet. Også stumme infeksjoner (dvs uten symptomer).

 

Mannen min skal ringe å purre litt på den undersøkelsen, men det skjer nok ikke mer for vår del før etter sommeren.

 

Jeg titter nok innom innimellom, men blir nok ikke å skrive så mye i mellomtiden. Får nok å tenke på i forbindelse med husbygging tror jeg...

 

Lykke til til dere alle så lenge! Håper mange har gått et steg videre før det er vår tur med forsøk nr 2.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!!

 

Gjør deg opptatt med husbyggingen. Selv om det ikke kan oppta alt av tanker, går tiden kjappere. :)

 

Blir spennende å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Synd at forsøket ble utsatt, man vil liksom vente minst mulig på å komme i gang. Men du får sikkert nok å gjøre med husbygging.

Nyt sommerferien og kom tilbake til høsten med masse krefter og ny enregi.

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Korr synd da tromsøjenta.

 

Håper det går fort - husk å purre på unn hos urologen - det funke som regel - (æ vet det -har jobba der.) Å gi dæm en grunn til hvorfor dere bør komme inn litt fort.

Si at han kan stille på kort varsel om dem får avbestillinge f.eks.. .funker som regel :-)

 

Lykke til iallefall :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...