Gå til innhold

Pergotuppene: hvordan går det??


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Jeg har igjen 2 dager til ikm. Og merker ingenting, bare en dårlig følelse hehehe..

 

Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bra her og,er på dag 17,var litt småkvalm og svimmel i går,men det kan jo være pga lite søvn kvelden før.Selfølgelig tom for EL tester,så håper EL har vært eller kommer i dag,siden sambo reiser på jobb igjen i morgen,så siste kosedag i kveld.Hadde håpt han ble til etter helga,men nei det var jo for mye forlangt(bare tulla,men skulle gjerne hatt han her ett par dager siden jeg ved vanlig syklus har EL dag 20,så får håpe den er tidlig med pergoen)

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er litt forvirret jeg. Hadde IKM i går, og tempen sank litt søndag og enda mer i går. Litt opp igjen i dag men har sovet dårlig så vet ikke om det spiller inn den veien. Tok en test i går og den var neg..

Kan man få lengre lutealfase med pergo? Eller kan tempen synke selv om man er gravid? Murrer i magen så kommer vel snart men... Jeg fikk positiv EL-test mandag 3. Kan EL bli forsinket etter at LH har slått ut?

Håper noen kan svare meg!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei !

 

Jeg trodde jeg hadde ikm i går og hadde rett , TR kom på dagen..... pergo hjalp meg altså ikke denne gangen.... håpte til siste dagen, men men... er første pergokur , så jeg har resept på to til - men denne mnd skal jeg ifølge gyn ta en pause mnd..

 

lurer på en ting ; jeg har vanligvis ulik lenge på syklusene, men med pergo, så hadde jeg en syklus på 30 dager. Jeg ser at dere er flere som har hatt syklus på 31 dager med pergo. Vet dere hvordan pausemnd blir ? Virker på en måte pergoen denne mnd også slik at syklusen holder seg til samme som denne gangen ?? er det noen som vet ??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikek vet jeg- men finner det vel sikkert ut neste mnd om ikke det er vår tur da heller... Har fått tante grusom på besøk nå, en dag på overtid... Vi får håpe vi blir noen av de som får det til i pausen vi da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...