Gå til innhold

Noen som er klar for et formiddagstreff?


moffi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kan ikke komme torsdag på cafe francois:(, men ser gjerne noen av dere som kan uka etter på en formiddag for eksempel? Mandagen, 24.04, kl. 11.30?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Å jeg har kjempelyst, men mandag 24. kan jeg ikke for jeg må være med eldstedatteren min på sykehuset for hun skal ta en del prøver..... Selv om hun er 18 så er det liksom trygt med mamma da:-)

Lenke til kommentar

Annonse

Onsdag formiddag passer veldig bra for meg. Er Vinterbro et greit sted? Er vel enklest for dere som har født å være på et senter enn på en kafe?

Lenke til kommentar

Hei dere!

 

Jeg sliter også med treffet nå til torsdag, men stiller gjerne på et formiddagstreff i nær fremtid. Ser ut som dere er i gang med å planlegge et rent Follo-treff, men skulle dere vende nesen mot Oslo igjen, så går jeg ut i permisjon neste torsdag (27.04) og etter dette er jeg så absolutt klar for treff i Oslo ;-)

Lenke til kommentar

Er ikke såååå langt til Follo da:-) Ta det som en dagstur! Med shopping og etargilde:-) Vi har det bare sååå koselig skjønner du:-)

Lenke til kommentar

Annonse

Siste dag på jobb den 26. så jeg melder pass da, men kommer sterkt tilbake etter dette.

Stiller selvsagt i Oslo den 2. mai, men forviller meg nok nedover til Vinterbro ved en senere anledning også - må jo få shoppet litt uansett og hyggelig da å høre at jeg er velkommen inn i Follo-distriktet ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...