Gå til innhold

modning...........


s-m&a-s mamma

Anbefalte innlegg

kan en vanlig allmen lege kjenne om man er moden???

 

jeg sliter sånn med den ene hoften min at jeg ahr store problemmer med å gå.. kan ikke gå lange strekninger uten at jeg mister balangsen i hoften... er skikkelig ekkelt...

 

har 10 dager til termin og håååper jeg kunne fått litt før tiden fordi det er jammen ikke enkelt å "sitte" i ro når man ahr en aktiv 3 åring som løper rundt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur nok det på lik linje med jordmor... ivertfal har jordmor sjekka meg om eg var moden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man e moden- kan man gå over tiden selv om?

 

men hva skal jeg si til legen da for å få han til å sjekke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nok at desverre så er faren der at du kan gå over tiden sjølv om du er moden. Men du kan jo be legen om å utføre stripping om du er moden (tøye på livmorhalsen og ruske til litt inni der) det har noen gang vært nok til at riene starter.

Eg ville berre ha sagt det slik som det er, at du har vondt i hofta og har problemer med å komme deg rundt og ville gjerne se om det var noe på gang som tydet på at du ikke trengde å gå så mye over tida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der stripping er ikke det sinnsykt vondt??? vel det er jo verd det å hvis han kan gjøre det så kommer eg til å be han om det når han mener tiden er inne for det....

takk for svar forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble strippa når eg venta mi første var da komt 8 dager over tiden og moden... det var litt vondt men ikke så fryktelig. fik rier et døgn seinare så det hjalp ivertfal...

 

Berre hyggelig å kunne hjelpe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...