Gå til innhold

normalt? snufs:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var på ul for 2 uker siden og skal igjen i morgen....men jeg er 15 uker på vei og har ikke kjent liv, dessuten har magen krympet føler jeg...er jo nesten flat og jeg er 15uker på vei!! NORMALT? er livredd babyen ikke er der lengre...

når kommer kulen på magen? har vært gravid engang før men mistet i 4mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde ikke noe spes mage i uke 15. og hadde heller ikke kjent liv da. er andregangsfødende og kjente liv etter uke 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom ikke magen før i uke 23, så det er ikke noe tegn på at noe ike er som det skal at magen ikke er stor ennå. lykke til i morgen:) tenker alt er som det skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske normalt å ikke kjenne liv når du er i uke 15 det gjorde ikke jeg heller denne gang men alt såg normalt ut på ul og nå i uke 20 er jeg begynt å kjenne litt svakt. Magen kommer også forskjellig og jeg har også følt at magen plutselig blir mindre. Går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt normalt både å ikke kjenne liv så tidlig og at magen krymper mange som føler seg oppblåste og med mage tidlig som sier at magen ble mindre

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.. Ikke beskymr deg.. Magen kommer senere.. Folk begynte å se det på meg i ca uke 18-19. Første spark kjente ikke jeg før i slutten av uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at du ikke kjenner liv i uke 15 er normalt. Selv kjente jeg ikke liv før ca uke 22... Husker ikke helt når magen kom, men det var mye senere enn uke 15 i hvert fall!! Alt er nok bra skal du se!!!

 

Anbefaler deg og ta disse bekymringene opp med fastlegen din, så kan du kanskje få en ekstra ul.. Når du ser at alt er vel, kan du slappe av og nyte det lille underet i magen din!!! :-)

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror heller ikke du trenger å bekymre deg. jeg er 17+5, og magen kom i går morres. plutselig var den hard og litt rund, etter å ha vært oppblåst om kvelden og helt flat om morgenen i lang tid. har ventet og ventet og var også redd det ikke var liv der inne, men jeg skjønner jo at magen godt kan komme mye senere. og det er mange som ikke kjenner liv før etter uke 20. Nå er det jo "i morgen", øsnker deg lykke til på UL, og skriv gjerne inn og fortell hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...