Gå til innhold

ang lengde på syklus


Kri82

Anbefalte innlegg

Når dere feks har 28 dagers syklus.. noe jeg har hatt i det siste..

så hadde jeg mensen sist gang fredag 17 mars, da regnet jeg med å få mensen igjen fredag 14 mars, det blir jo 28 dager. Man regner vel ikke at siden det var fredag 17 mars, så blir det 17 april jeg da egentlig skal ha mensen igjen....

 

Hadde ikm på fredag 14, men ennå ikke sett noe til den... har lettere mens smerter, dårlig humør, litt ømme bryster, småkvalm... testet negativt i går...

Har tidligere hatt 5 uker mellom hver mens og lurer jo nå på om dette er en slik syklus...

Kan ikke bare tr bare komme? grr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjønner at du blir frustrert. Jeg har det også som deg. Mine sykluser varierer fra 5 - 7 uker. Dersom du har 28 dagers syklus så var ikm fredag 14 ja. Kan være at dette bare er en lengre syklus, og at du bare må smøre deg med tålmodighet. Jeg hadde testet på nytt om et par dager ja. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er nok bare en lengre syklus....

men føler meg like ekkel som når jeg skal ha mensen... har litt vondt, og har følt at den er rett rundt hjørnet siden fredag...

får den vel i morgen tidlig siden jeg skal på jobb, sånn at første uke på jobb etter ferien blir ødelagt av menssmerter:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...