Gå til innhold

Første kontroll i morgen...


Susanne-75 3 gutter!

Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet for første besøk hos jordmor! Er så spent på om hun lytter etter hjertelyd...Vet ikke om jeg håper på det, for hvis vi ikke hører det så blir det jo litt ekkelt...Er straks 12 uker på vei og snart over i 2 tri. Det er et så langt trimester så jeg gleder meg ikke så veldig :-)

 

Flere som skifter snart? Skifter onsdag...

 

Skal i ultralyd på torsdag, da blir det godt å puste ut hvis alt er i orden..Samboer har dårlig impulskontroll (:-) og har flydd rundt og sladra til halve nabolaget så nå bør det gå bra! Huff, stress dette her...

 

Ha en fin kveld alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende... Du må absolutt IKKE få panikk om dere ikke finner hjertelyden, vi lette i 20 minutter før vi fant - og det er ikke sikkert jodmor har så god tid :-). Jeg skifter til 2. tri neste mandag, om en uke. Gleder meg til nytt forum, for jeg er klar for nye typer spørsmål og svar. Nå er jeg klar for mer enn "Svak strek - er jeg gravid?" -innlegg, om du forstår hva jeg mener. Likte sånne innlegg da jeg selv var "nygravert"!

 

Lykke til i morgen og på torsdag, kommer etter på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen.Det er ikke sikkert at du får høre hjertelyd ennå.Jeg skal også på førstekontroll i morgen.da er jeg 10+1 så slik jeg kjenner jordmora jeg går til så pleier ikke hun lete etter hjertelyd før i uke 13-14.kanskje er det det samme med din?Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle tre!

Her har det vært hektisk, har ikke rukket å skrive inn før nå. Jordmorbesøket gikk fint, hun lyttet ikke etter hjertelyd og det er helt greit det - slipper å engste meg da! Skal jo i ul i morgen! Det blir spennende!!

 

Jeg "fikk" en dag hos jordmor og førstkommende tirsdag er jeg 13 uker og skal over i 2 tri...I det siste har det jo vært endel av de innleggene fra dem som ønsker spire, så jo, kanskje det blir greit..

 

Men av erfaring fra sist så følte jeg meg så langkommet i slutten av første tri, og når jeg kom over i andre var jeg plutselig nesten nettopp blitt gravid i forhold til de andre som var der :-) Er ikke så glad i å vente jeg forstår dere, he he..

 

Men kanskje det blir anderledes denne gangen, er jo ikke noen konkuranse heller akkurat! Bare greit å kommunisere med noen som er like langt når man lurer på noe....

Takk igjen, for svar, og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...