Gå til innhold

uke 14, kjenner dere livmoren?

Anbefalte innlegg

Noen i uke 14 som kjenner livmoren på utsiden av magen? Det står så mye forskjellig om størrelsen på dette tidspunktet (fra grapefrukt til cantelope-størrelse, og at livmoren nå vokser over symfysen), men jeg synes ikke jeg kjenner noe hardt ennå, selv om magen har vokst mye i det siste...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4783222-uke-14-kjenner-dere-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg deg flatt på ryggen og finn punktet der magemusklene nå når de begynner å dele seg. Press nedover mot symfysen og når du kjenner et press i skjeden har du funnet toppen på livmora. Du må presse ganske hardt for å kjenne den. Jeg kjente den på i uke 14 vaffal

jeg har ikke klart å kjenne livmoren før de siste dagene. er nå 17+5, og for 4 dager siden kjente jeg plutselig at livmoren var der, hard og rund, en morgen. halvveis opp til navlen, syntes jeg da. i dag er den kommet iallefall opp til navlen, og magen har begynt å bule litt. så fort det går!? var veldig frustrerende å lese om alle som kjente den i hytt og pine tidligere, så nå er jeg veldig lykkelig for at jeg endelig er med i gjengen også. gled deg med tålmodighet (det klarte ikke jeg, da...)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...