Gå til innhold

prøverør i det private


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig utredet vil jeg tro?

Sjekket sæd, hormoner, el, forhold i livmor osv.

 

Er ikke du ganske ung? Mener å huske at du var omtrent på min alder? Tidlig i 20-årene. Lønner seg ikke å gå for fort frem heller da.

Jeg er glad vi har brukt langt tid på utredningen. Siden vi hadde mulighet aldersmessig. Nå er jeg helt sikker på at vi ikke klarer det selv, eller med bare litt hjelp.

 

Prøverør privat er vell også svindyrt?

50-60tusen har jeg sett her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er 20. grunnen til at jeg lurte er fordi FSH nivået mitt er alfor høyt. Jeg er redd det berre kommer til å bli høyere. Derfor kom jeg på tanken. Nivået var på 13,1 på dag 3, og østradiol på 72(80-790).

 

Nå er jeg redd jeg ikke skal få oppleve å bli mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Volvat sin side på nett, der står prisene på prøverør , det er svindyrt ja ! Men allikevel det er verdt å ta det, men synes det er enormt dyrt. I det offentlige er det langt billigere , er ikke det ?

Men for meg som har to barn, får nok ikke prøverør hos de offentlige, da blir det nok det private.

Tror det går langt raskere for å få prøverør for alle uansett hos de private !!! Det tar jo kjempelang tid ofte hos de offentlige med alt, mens hos de private kan man ofte få det til på flekken !

 

Lurt å få sjekket sæd, hormoner, el, forhold i livmoren, og gå til en privat en for folk som har penger nok til å få ting fort i sving...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryne17 , du må ikke gi opp ! Det fins muligheter for deg også, ingenting skal liksom være enkelt her i livet , slik er det ofte , man stresser og stresser for å oppnå noe !

 

Lykke til, og håper og krysser fingrer for at ting skal ordne seg for deg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til volvat , og si at du ønsker å få hjelp anngående barnløsheten, de guider deg videre. De ga meg igjen time hos en spesialist innen dette fagområdet, og da går alt kjappere... og håpet virker større ut !

 

Spesialisten undersøker hva som er gale, og setter igang behandlinger ettersom, for eks. prøverør ..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at jeg må ta alle prøver om igjen som blodprøver, sædprøver, innvendig UL osv... eller er det nok at jeg tar med papirer fra resultatene.

 

Er også redd alderen min er ett hinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen din er ikke et hinder om det viser seg at det er det du må gjøre for å få barn. Jeg var jo bare 19 når vi startet prossesen, er 22 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta med deg papirer - resultater fra prøvene du har tatt, du trenger ikke å ta dem om igjen.

 

Tror ikke alderen din blir et hinder hos en privat spesialist. Det virker ut som om ingenting går i veien for han heldigvis :)

Han jeg går til, virker ikke opptatt ut av det, han virker mer opptatt av å bidra med å hjelpe til å få slutt på inferliteten / barnløsheten.

 

Jeg vil anbefale folk å gå til en privat , dersom de klarer å skaffe nok penger til det. Timen jeg hadde sist, var iallefall ikke dyrere enn en tannlegetime. Det eneste er prøverør som kan koste litt , leste oppi 30 000 kroner, men men , dersom man klarer å skaffe penger til det, så er det en kjempegod løsning !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler du kommer langt når det gjelder dette hos en privat spesialist anngående barnløshet. Alt går mye kjappere, langt langt kjappere, enn hos de offentlige leger må jeg si !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått å høre at alderen ikke noe hinder. Jeg får vel berre vente å se. klarer snart ikke mer av dette. alle runt meg blir gravide. Lite hjelper det når en av de stjeler navnet jeg har hatt sy lyst å kalle barne mitt. Det gjør liksom ekstra vont i en sårbar tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått til utredning privat, og tar ivf`en offentlig. Er ikke så veldig lang ventetid nå.

 

Når det gjelder 30 tusen i det private.

Da må du nok mest sannsynlig legge på medisinene. Det er nok bare "sykehus-kosnadene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...