Gå til innhold

5 VEIEDAG: FORPLIKTENDE SLANKING


Lise Lotte :0)

Anbefalte innlegg

Akkurat kommet hjem fra hytta...

Har ikke vært på vekten og legger derfor inn rapporten i morgen. Har spist litt mye og ikke fult så smart men har trent.

Dere andre da? Har det gått greit i påsken?

Har matlysten tatt seg opp M@dde? Unn deg det du har lyst på i en periode nå og prøv å varier mye :)

La Tessa, Go'gutten Kevin, Mamsen til gullet og dere andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei-hei.

Jeg kom også hjem i går, men veide meg i morges.

Jeg hadde gått ned fra 63,3 forrrige uke til 62,5 denne uken, altså 800 gram. Jeg er i grunnen fornøyd, for jeg har ikke ambisjoner om å gå ned mer enn 1/2-1 kilo i uken.

 

Jeg har vært ganske flink, ihvertfall i starten av påsken, da trente jeg ganske bra og spiste veldig sunt, men i helgen spise jeg loitt mer og trente litt mindre. Heldigvis gikk jeg ikke opp likevel, slik jeg fryktet.

 

Håper det har gått fint med dere andre også, til tross for alle påskefristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står stille her, 62.5 kg i dag, det er 0.1 opp siden forrige uke.

Matlysten er ikke på topp, men bedre. Trente 5 timer forrige uke. Fikk ikke tid til mer fordi gubben har vært borte og barnepassen på treninga har vært stengt i påska

Men ny uke nye muligheter! Trent 2 timer nå, en time spinning og en time styrke. Skal passe bedre på å spise hver 3. time denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står stille her også sammenlignet med forrige uke. Denne uken er jeg back in bizzz... og skal ned til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt omgangsyken noen dager nå og er fortsatt ikke helt iform. Men det synes på vekta selv om det ikke er den beste måten å gå ned i vekt på. Veide 62,9 kg etter jeg hadde spiset litt på morgene i dag. Men målte over rumpa og der hadde jeg tatt av 2 cm bare på noen dager. Så får håpe jeg ikke går de opp igjen når jeg blir frisk igjen. Har foreløpig ikke blitt noe trening denne uka da jeg bare har ligget rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...