Gå til innhold

Hvordan


Kris.

Anbefalte innlegg

forholder deres menn dere til prøvingen.. min mann sier nå som sist at vil at vi skal ha sex når vi har lyst og ikke stresse..

Sist sa han at han ikke ville vite når eggløsningen var, men denne gangen bruekr vi babycop og han sier han føler litt stress med maskinen..

Selvom jeg har eggløsning er det ikke alltid slik at vi har sex for det, særlig hvis vet har hatt det i dagene før..

Synes man bør ta i et tak jeg da, selvom man ikke har kjempe lyst akkurat da..

Hva synes dere?? mannen min føler jeg hiver meg over han hver gang det lyser rødt og det liker ha ikke..

jeg føler vi har et godt sex liv hele syklusen, men klart jeg "orker" litt oftere når man prøver.hehe.. er det så rart da...?? særlig ikke når han er borte over halve året???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Er nok litt ivrigere enn samboeren min jeg også.Han blir stresset hvis jeg sier at jeg har EL. Han vil helst ikke vite når jeg har det,men det merker han som oftest selv ved at jeg blir litt ekstra ivrig ;)

 

Tror det er ganske vanlig at damene blir litt mer opphengt i babylaging enn mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min blir ikke stresset over å vite at jeg har el (jeg spurte om han ville vite sånt eller ikke) Det var ett fett for ham, han klarte å ha kos uansett sa han..

Men jeg tror at han syns jeg blir litt ivrig når jeg har el... da vil jeg helst kose selv om vi begge er trøtt og egentlig ikke har lyst.. Vil jo sikre sjansene jeg da... Mennene våre er kanskje ikke like stressa rundt el som vi kvinner er....

Jeg har tenkt å ikke si noe ang el denne gangen,, men han vil vel merke det på meg når jeg kommer krypende og skal ha kos,,,, *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ta el tester i smug og så ta initiativ når du har positiv test :-) Trenger ikke å vite han da, når el er, så er det spontant fra hannes side :-) kansje litt lureri, men han har jo gått med på at dere prøver så da er jo det ikke det da,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker babycomp så vet ca når El er, men mannen er mye borte og når han kommer hjem "hiver" han seg over meg... noen ganger er det noen dager for tidelig...

 

Å jo jeg bør ikke fortelle han når jeg har EL, det merker han sier han..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...