nenja Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg har alltid hatt ca 28 dager sykluser og aldri hatt menssmerter eller kjent tegn til eggløsning. Nå (9 mnd etter fødsel) kjenner jeg smerte i underlivet, nesten som svake rier (må til og med stå og tråkke litt av og til) noe jeg tror er rundt eggløsning. Kan det være eggløsning jeg kjenner så godt? Kan det forandre seg så mye etter fødsel? Ser nå ut til at jeg har sykluser på rundt 35 dager... Noen?
Blind Gudinne Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Å, den mensen! Har aldri kjent noe til den tidligere.Etter å ha fått mensen tilbake etter fødsel i oktober, så er det et rent lite helv....! Først kjenner jeg eggløsningen VEDLIG godt ( Kjekt med tanke på når nr 2 skal unnfanges=D), og jeg kjenner når mensen kommer. Vondt i hele mageregionen og kramper i det uendelige. Det kjennes faktisk ut som rier! Og blod på "kryss og tvers"...... Mye lenger syklus også.....
nenja Skrevet 17. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2006 Kjenner du eggløsningen som vonde tak som varer i en kveld?
Vektjenta Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Å herregud... Slet før med vondt under el og dødsvonde menssmerter (alltid en dag hvor det gjorde så vondt at jeg ikke kom meg på skolen), i tillegg blødde jeg mye og lenge (6-8dager). Hvordan skal det gå nå da? hjeelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå