Gå til innhold

Har dere fått noen laster, eller kanskje mistet noen? :)


Crazy mama

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig fått helt motby mot sjokolade og kaffe, tanken på begge deler gjør meg fryktelig kvalm. Det er forunderlig siden jeg for noen få uker siden kunne lempe i meg en 2oo grams sjokoladeplate uten problemer. Var på en tax-free butikk for ikke så lenge siden, og bokstavelig talt hamstret inn all slags sjokogoder. Det som nå har skjedd er at jeg har måtte gi det vekk, ble faktisk kvalm av tanken på at det lå der oppe i godteskapet på kjøkkenet. Merkelige greier, men veldig bra for godtegrisen meg. Ellers har jeg fått mer lyst på mat, og da gjerne skikkelig usunn god mat som taco, pizza o.l.

 

Hvordan har dere andre nygravide det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke så mye lyst på sjokolade lenger....og jeg var nærmest sjokoladoman (om man kan kalle det det)! Ellers har jeg fryktelig lyst på middag hele tiden....selv om jeg ikke orker så mye om gangen. Kjøttkaker er skikkelig godt =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye lyst på sjokolade og te lengre.Mange andre ting jeg heller ikke klarer lengre.Cola foreksempel.Men det er nok pga.kvalme...Er ellers ganske stor sjokoholiker:0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg e forelåpig av de som bare har mista ei last, og godt e det!! Trudde det skulle bli vanskelig å slutte å røyke nemlig, men det e det jo ikkje! Tenke sjølsagt på røyk, men det e fordi det e uvant å ikkje røyke i diverse situasjona. Takk og lov for å ha mista denne lasta uten problem! Det rare e bare at det e tydligvis vanskeligere å slutte å drikke brus...drikke alt for masse, går mest i pepsi max..andre som syns det e vanskelig el har gode råd?

Ellers håpa eg at hvis eg får nåkken laste så må det vere fruktdilla el nåkke sånt...hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt tørst og derfor smaker epler kjempegodt! MÅ ha epler, spiser mange om dagen.. og hermetisk fersken (som jeg selvsagt er tom for....)

 

Kaffe klarer jeg ikke lenger, heller ikke godteri. Liker ikke å være på kjøkkenet lenger, for det er alltid noe som lukter der.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så sugen på sjokolade lenger, men fruktkarameller kan jeg omtrent drepe for. Til vanlig liker jeg ikke cola og chips, men det gjør jeg nå. Var avhengig av Pepsi Max før, og det greier jeg ikke.... Og jeg er som deg: har mest lyst på usunne middager, huffameg....Kommer til å bli enorm, hvis jeg ikke tar meg hardt i nakken :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...