Gå til innhold

Er jeg


Kris.

Anbefalte innlegg

Opptimist hvis jeg håper denne måneden ikke har gått fra meg enda..

hadde sex langfredags kveld og eggløsning forventes idag eller i morgen.. har hatt eggløsnings slim igår og tykkt i dag..

Babycopen sier eggløsningen forventes idag, men gubben er ikke hjemme..

Er det fremdeles håp???

Hvor lenge lever disse rope trollene mon tro.. sånn i gjennomsnitt...

fatter ikke at de kan blir der "oppe"så lenge???

 

takker for svar jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..vet ikke jeg. det er vel sånn akkurat på nippet...Jeg har hørt 2-3dager eller var det 3-5??forundrer meg litt også at de er der oppe så lenge..er de der lenge allti eller er det bare sånn jseldent liksom??

typen min reiste fredagsmorgen,det var siste sexen vi hadde så hadde jeg el lør eller søn...håpe håpe!!

Tror vi kan lese det et sted her om levetiden,...

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje gå., men det er på kanten.. Får du el i dag, er det størst sjanse.. Jeg ble selv gravid med kos 3 dager før el sist.. Men hvis du får el først i morgen, og mannen ikke er hjemme da heller, da er kanskje løpet kjørt, sex 4 dager før el er i lengste laget..

 

Svømmerne lever gjennomsnittlig 2 dager. Men det er bevist levende svømmere etter 5 dager.. Så ikke mist håpet :0)

 

Stor klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg hatt eggløsningen i dag er det tre dager, håper jeg er like heldig som deg Loise77..

håper på en jente baby;)

synes det er helt utrolig at de kan leve der..

Er det vanskeligere å lage jente baby enn gutta baby??

Det blir jo født flere gutter enn jenter..

Jente sæden må liksom være der"oppi" lengere, men gutta flyr jo mere rett til mål.. ikke vet jeg, men det høres lettere ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det er knapt en prosent flere gutter enn jenter som blir født, så kan det jo ikke være så veeeldig vanskelig å lage en jente.... Hos meg var det vel heller omvendt.. Da jeg var prøver sist hadde vi kos dagen før el i 4mnd uten at det ble baby/gutt av det,, og så i 5'te måned jobbet vi litt om enannen rundt el, så vi fikk bare kost 4og3 dager før el.. da trodde jeg løpet var kjørt,, men da var jeg plutselig gradvid... :0)

 

Jeg har sett et fruktbarhets program på tv,, der sa de at det faktisk var en fordel for sæden å vente.. For da fant den seg små lommer i livmorveggen å overnatte i, og livmoren avgav et stoff på dem da,, som gjorde at de ble godkjent av kroppen til å være der og vente.. Og da ble det lettere å få tilgang til egget når det kom... Hvis jeg ikke husker feil...

 

Jeg er spent på om jeg klarer å få til en gutt denne gangen jeg... Krysser fingre for jente til deg og gutt til meg! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utolig hva du kan!!!

Da gir jeg ikke opp enda og håper på eggløsning idag, guttebaby til deg og jente baby til meg..

Har jeg eggløsning idag er jo sjansen der, dere fikk det jo til..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...