Gå til innhold

Ny her


to tette og ei badehette:o)

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på litt over 28 år og er mamma til en skjønn gutt på et år, og har en liten spire i magen på 5 uker og 4 dager. Jeg er 1.78 høy og veier ca 120 kg. Da jeg ble gravid med gutten min veide jeg 100 kg, men pga blødninger og kraftig bekkenløsning steg jeg fort opp til 135 kg gjennom hele svangerskapet. Har gått på Grete Roede og tok av 5 kg, men har blitt grusomt lei av å veie maten og telle kalorier hele tiden. Men har bestemt meg for at i dette svangerskapet skal jeg ikke gå opp mere enn det jeg behøver. Skal gå turer og kose meg med han som skal bli storebror:o), og ikke minst med mannen min som skal bli pappa for andre gang:o) Jeg kommer innom med jevne mellomrom, ikke alltid med innlegg, men for å lese litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer med graviditeten!

Ønsker deg lykke til =)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Alltid hyggelig med nye folk! (Er ganske ny her selv) Har også en gutt på 13mnd, og er nå 15uker på vei med nr.2. Så da blir det 19mnd mellom barna. Veier 132kg, og er 1.69 høy selv. Får du mange mnd mellom barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 21 mnd mellom barna her. Har vært å kikket på tvillingvogn i dag, fant ut at det måtte være praktisk når de blir så tette. Kommer ikke til å kjøpe noe ennå, både pga at jeg er så kort på vei, og at det er mange vogner å velge i. Vil jo ha en skikkelig vogn til en billig penge. Men det blir sikkert vanskelig:o) Hvor er dere fra? Jeg kommer fra Sør Trøndelag. Midt i mellom Stjørdal og Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...