Gå til innhold

Noen fra ringsaker her??


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Synes det er veldig mange fra vestlandet her inne... Men hadde vært artig om det kom noen fra rundt her også... c";)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Whipps... :))

 

Ja det var ikke mange... hehe... Men jammen godt vi er noen... Hvor langt er du på vei da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Er også fra ringsaker, men bor nærmere oslo pga studier. Vi flytter nok oppover når siste eksamen er unnagjort! Er alltid så deilig å komme "hjem" til frisk luft, selv om det er fint å være litt urban også. Dæ er det såmmå å hen je er, bære je ser Mjøsa : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hermelina... :))

 

Ja samma sier je... Mjøsa er greit å se da er vi liksom heme... :))

 

Hvor fra ringsaker er du da??

Er fra moelv vi...

 

Har bodd mange år v gardemo området... Men flyttet hit igjen i 2000... Så godt å komma hemmat ja... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Brumunddal vi, begge to, så det er naturlig å søke seg den vegen etterhvert. Alle besteforeldre bor i området, og tenker meg det kan være kjekt å ha med tiden : ) De ble så glad da vi fortalte det, enda det er leeeenge til desember : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hermelina... :))

 

Lenge til desember ja helt klart... Blir noen lange mnd... :))

 

Men får kose seg den tiden frem over... :))

Har ikke fortalt det til svigerforeldrene mine enda da... Mine foreldre er ikke her lenger så de vet det håper jeg... :))

Men bør vel snart fortelle de det..

Begynner å legge meg ut alt... :))

Er det første deres?? Å hvor gamle er dere??

 

Vi er 36 jeg og han 35... Har en sønn på 7 år sammen og han har 3 sønner til fra før da...

 

Håper å høre mer fra deg... :))

Jeg har termin etter det jeg har regnet ut selv den 16 des.. Men får vel vite mer på ul den 8 mai.. Dette er 3 å siste prøverør forsøket vi har hatt i fjor å i år... Så glad det klaffet nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Artig å se flere fra Ringsaker her inne.

Jeg å kommer fra Ringsaker og bor her enda. Har regnet ut termin rundt 18 desember så der er leenge til. Har ikke sagt det til noen enda, men har egentlig bare lyst til å rope det ut, men har bestemt meg for å vente for å se om det er noen som ser det selv først, men er redd jeg ikke greier det.

Hvor i Ringsaker var det du bodde?

Håper vi kan prates mer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra moelv... Du da??

Etter mine beregninger har jeg termin den 16 desember men er prøverør da så ikke lett å regne termin på det...... Har ikke fortalt det til så mange enda vi eller... Kjempe artig at det er fler fra nær området her da.... :))

 

Håper vi kan prates mye her inne frem over... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Brumunddal men bor litt utafor nå. Men jeg jobber i Moelv.

Vi har vært uten prevensjon siden januar - 05. Fikk resept på pergotime i januar og brukt det en gang. Så satt det. Helt utrolig men artig. Men tørr liksom ikke tru det helt enda. Har hatt positiv urinprøve hos legen å men har ikke time før 11 mai. Så spennende tid foran oss. Men jeg burde være sikker for har så mange symptomer. Mens smerter, ømme bryster og til tider veldig kvalm, til alle mulige tider på døgnet. Så det burde vel være tegn nok.

Vi har fra før ei som blir to i neste uke, hu å kom etter 3 kurer med pergotime.

Har du tanker om fødested da? Vi fikk på Gjøvik sist og skal nok tilbake dit igjen.

 

Ha en fortsatt topp kveld:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro! Jeg er også fra Moelv Anne mor36 =0)

Må vel bli et treff med tiden for oss som bor på disse kantene også. Ser det har vært noen treff i Hamar og Lillehammer. Må bare bli litt sikrere på at spiren vil sitte først. Skal på innvendig UL i morgen....og jeg både gleder og gruer meg (Er 8+4 i dag). Håper i allefall på en positiv bekreftelse på at det ER NOE DER =0)

Har du termin 16.12.06? Jeg har termin 27.11...så det er ikke så lenge i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei to barns mamma i desember... :))

 

Har ingen spesielle tanker på føde sted.. Men regnet med lillehammer siden det er dit vi hører til... Klarer liksom ikke tenke så langt frem riktig enda... Må først være sikker på at det ikke går galt, er jo så tidlig enda... :))

 

Forige prøverør forsøk i oktober endte i sa etter noen glade dager så denne gangen er jeg litt mer engstelig... Men kommet to uker lenger nå da... :))

 

Jeg skal på ul den 8 mai så om jeg bør kontakte legen før det er jeg ikke sikker på da... Hva mener du??

 

Ha en fin dag...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Whipps... :))

 

Å det var kult å høre at det var flere fra moelv her... :))

 

Må prøve å få til ett treff senere da for oss herfra...

Håper det går bra på ul i dag... :))

Heldig du da som skal dit... Jeg skal ikke på ul før 8 mai.... Leeeeeenge til det... :))

 

Jeg har etter det jeg har regnet ut selv termin den 16 desember ja... Men ikke sikker på hvordan de regner ut etter prøverør.... Husker ikke fra sist... Men det finner jeg vel ut når jeg går til legen... :))

 

Ha en kjempe fin dag og lykke til på ul... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Anne mor 36.

 

Jeg tenker alt for mye på alt om dagen. Tankene bare fær avgårde. Så egentlig burde jeg nok ikke tenke så langt fram. Gleder meg bare for hver dag som går og alt står bra til. Man kan jo aldri være sikker da. Vi håper det går bra for oss alle denne gangen her.

 

Har du noe oppfølging fra sykehuset ellers nå? Er kanskje ikke nødvendig å ta kontakt med lege før ul. Uff det der er vanskelig å si noe om. Jeg har første kontroll hos lege selv den 11 mai. Syns det virker så lenge til, men tia går vel.

 

Artig å se at det kommer på flere fra sammen område da. Hadde vært artig om vi fikk til ett treff i Moelv området.

 

Ha en fortsatt topp kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er fra Ringsaker,mer eksakt sagt Brumunddal:)

Bærer på 3.barnet nå!!! Trodde nesten jeg var den eneste fra Ringsaker her jeg:)

Koselig å se at det er flere av oss!!!

Har termin min i NOvember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei to barns mamma i desember... :))

 

 

Ja dagene går utrolig sakte... Jeg skal på riksen på tidlig ul den 8 mai ellers er det ikke mer oppfølging av de...

Men blir fulgt opp nøye av fastlegen siden det er prøverør...

 

Ser ut til at vi er en liten gjeng fra nærområdet her inne ja... Det er artig... :))

Må nok prøve å få til ett treff etterhvert.... :))

 

Ha en fin dag....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mummimamma;)

 

Kjempe koslig at vi er fler fra ringsaker her inne ja... Var en stund redd jeg var alene jeg også... :))

 

Kansje vi kan få til ett treff etter hvert... :))

 

Ha en fin dag...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint da... Tenk to på en gang... :))

 

Er det første graviditet også??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er vi fra ringsaker da??

 

Jeg er 36 som det står på nikket mitt... Mannen er 35.. :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gartulerer med dagen Whipps.

Jeg er 30 og min mann blir 35. Snuppa våres blir øyeblikkelig 2.

Ha en topp kveld folkens.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...