Gå til innhold

Jons... !!!


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på når skal du på ul og skal du kontakte lege før det??? Er litt i tvil på om det er noen vits... De sier jo mellom 9 og 12 uke før første lege besøk...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan, der fant jeg visst et innlegg til meg laaaangt nede på listen :o)

 

Vi har fått time til ul onsdag 3.mai (to lange uker til...). Du har fått 8. mai, husker jeg riktig?

 

Har lurt litt på det selv, men har kommet frem til at det kanskje er like greit å vente til etter ul. Får vel ikke time tidligere enn uke 9-12, nei.

Er ikke så begeistret for. Men så er det det å finne en ok lege da...

 

Men tror i alle fall jeg venter til vi har vært på ul.

 

Ha en fin dag!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Regner med at jeg venter jeg også... Men tenkte jeg skulle prate med fastlegen bare for å høre hva han sier...

 

Ja 8 mai ja... Lenge til det... Men valgte det selv da for ellers måtte jeg ha vært der nede så tidlig å vil helst sende Marcus på skolen før jeg reiser...

 

Har hatt endel vondt nede ved lysken på venstre side i natt som jeg ikke liker... Men sikkert mye som strekker å drar på seg der... Men vondt har det vært..

 

Ha en fin dag du også... :))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en del smerter i området rundt lysken og i underlivet. Får av og til skikkelige tak, og da tenker jeg hver gang at nå kom mensen, men hittil virker alt ok. Synes nesten det er verre de timene jeg går rundt å kjenner etter symptomer og ikke finner dem.

 

Vi får fortsette å holde fingrene krysset til desember, så skal du se det går bra med oss begge :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier inne på tri 1 at det er bånd som strekker seg derfor er det vondt... Kan så vidt huske det fra jeg gikk med Marcus også... Men det er så lenge siden... :))

 

Går nok bra ska vi se... :))))

 

Har du msn??

Hvis du vil kan vi prates der... [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...