Gå til innhold

Sykemelding


Lykketroll med 2 småtroll

Anbefalte innlegg

Noen som er sykemeldt her?

Jeg skal til legen i morgen, må be om sykemelding..

 

Er veldig kvalm, og blir verre om jeg stresser. I tilleg er det dårlig arb. miljø på jobben så det er lite forståelse å få...

 

Hvor lenge blir man sykemeldt om gangen?

Håper å bli for en stund siden jeg er så sliten og kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får sikkert en sykemelding ja, ikke pga jobbmiljø, men pga kvalmen. Tror nok du i første omgang får for 14 dager, deretter må du inn og fornye etter behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Jeg skal selv til legen imorra pga mye kvalme. Det verste er at jeg ikke sover om natta pga. kvalmen. er kvalm omtrent hele dagen- noen ganger bare mindre.

Her på jobben er det og sinnsykt lite forståelse ute å går.. sitter her å presser meg gjennom dagene.. grusomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente....

Måtte bare ringe legesentre idag å få sykemelding....E så kvalm, vet ikkje korr æ skal gjøre av mæ....Blei sykemeldt først ut uka, vess æ ikkje va blidd bedre, måtte æ ringe fredag å få lenger.....

Nån andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke press dere i jobben. Jeg hadde også den holdningen, fikk også liten forståelse på jobben.(er nå 11+2) Men legen min er fantastisk. Har hvert sykemeldt en uke alt og nå er jeg sykemeldt ut april. Kvalmen min kommer å går veldig. Var konstant kvalm i flere uker, men nå kommer den å går. Ca to dager fri og 5 med kvalme. Håper det gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det e skikkeli slitsomt....Klare rett og slett ikkje å presse mæ på jobb nu, har ingenting å gje....E helt tappa førr energi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen snart...

 

Måtte reise fra jobben i dag..

 

Er så kvalm og svimmel, er det vanelig i være svimmel?

Mener å ha hørt noe om at det er pg lavt blodtrykk?

Det vil jo vise seg når jeg kommer til legen...

 

Hva sier dere på jobb? Hos meg spør og maser de om hva som er galt hvis jeg blir sykemeldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dem ikkje lov å spørre om...Men man føle jo når man ringe å sir det at man liksom må si ka som e feil...Men det e ingen som kan tvinge dæ tell å si det....Måtte bare si det på jobb....Så slepp det å bli så masse spekulasjona....

 

Alle blei kjempegla! Æ håpe det går bra denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...