Gå til innhold

Gravid modell ( samme som på 2. trimester )


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en jente / dame som er i god form under svangeskapet og kunne tenke seg å stå modell for treningstøy for gravide.

Man bør være over 1,70, se velstelt ut, like seg foran kamera og ha synlig gravid mage. Vi holder til i Oslo og Østfold så om du bor i dette distriktet er det helt klart det beste. Som takk for at dere stiller opp vil dere få beholde noe av klærne som takk, samt få bildene på cd-rom. Vi har lang erfaring innen treningstøy og bruker topp stylist og fotograf.

E-post med litt om dere selv samt bilder sendes til [email protected]

Ha en riktig god dag alle dere med struttende mager!

 

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det vel ikke så mange struttende mager på 1. tri, og siden jeg er skeptisk av natur, ville jeg nok visst litt mer om dette en epostadresse og initialen M..

 

Hilsen skeptisk nygravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å være skeptisk over. Vi er den produsenten som har holdt på lengst i Norge og har mye å fortelle om oss, men jeg legger ikke ut ting som kan tas for reklame på BIM da jeg vet mange som hadde reagert.

Har fått omlag 10 jenter som har meldt seg og de har fått den informasjonen de trenger frem til de evt. blir plukket ut.

Grunnen til at jeg også er her inne er pga at magen vokser i takt med at tiden flyr.. Vi produserer nye produkter hele tiden og folk føder hele tiden, trenger defor noen modeller fremover og hvorfor ikke finne noen her??

Vi skal også ta bilder i Juni og da regner jeg med at flere her inne er litt større enn de er nå i April.

Dere har fortsatt mulighet til å melde deres interesse . Info vil bli sendt om dere sender meg en e-post.

Mvh M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...